Del :

Danske virksomheder sylter socialt ansvar

Kofi Annan var hovedtaler til CSR Awards 2013 i Holstebro, hvor APT vandt prisen for virksomhedens arbejde med socialt ansvar. Foto: Morten Stricker
Skriv kommentar

Danske virksomheder holder sig fra internationale standarder, når de skal rapportere om socialt ansvar, og dermed dømmer en ny analyse Danmark på niveau med Nigeria og Kasakhstan, når det gælder CSR.

Seneste nyt

Mest læste

Gratis breaking news på mobilen

Send BUSINESS BREAK til 1929 og modtag en SMS med en bekræftelse. Det er gratis - tilmelding koster kun almindelig takst. Du kan til hver en tid afmelde tjenesten igen.

Afmeld: sms BUSINESS BREAK STOP til 1929

Business Nyhedsbrev

BrandView Hvad er BrandView?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.

Indhold under BrandView produceres i et tæt samarbejde mellem Berlingske Medias content marketing bureau og virksomheden, der er afsender på budskabet. Læs mere om BrandView eller kontakt os direkte på moas@berlingslemedia.dk.

Seneste Premium Se alle