Berlingske Business
LIVE
17:57 God weekend 

Barriere bøvl

World Connections har stor succes med at sænke virksomhedernes priser på telefoni ganske betydeligt.



Derudover kan

vi hjælpe virksomhederne godt på vej til en god telefonkultur med Telemanagement. Vi kan helt præcist fortælle virksomheden,

hvor længe deres kunder venter i telefonen, og hvor og hvornår kunderne lægger på, fordi de ikke gider vente

længere.



Mange virksomheder reklamerer med, at de har kunden i focus og altid kan blive bedre til at servicere kunderne.

Men når vi taler med dem, påstår de, at de er dygtige nok til telefonkultur og ønsker ofte ikke, at diskutere

emnet.



I de tilfælde, hvor World Connections så får lov til at lave analysen, viser det sig praktisk taget

hver gang, at virksomheden har væsentlige forbedringsmuligheder.



Hvordan overvinder vi den barriere, vi møder?





dir. Jimmy Barbo,



World Connections

Svar

Kundepleje er noget af det vigtigste for en virksomhed, og jeg går

ikke ud fra, at det er omkostningerne, der afskrækker virksomhederne fra den analyse, I leverer.



I løber ind i det

gamle begreb "modstand mod forandring". Vi siger alle de rigtige ting, men måske gør vi alligevel noget andet,

fordi vi føler os tryggere ved ikke at forandre os.



Når I hos World Connections sænker en virksomheds priser

på telefoni, sparer I dem for kolde kontanter.



Det er rationelt, og der er ingen i virksomheden, der behøver at

ændre adfærd. Derimod kræver jeres måling på telefonkultur, at den leder, I taler med, forpligter sig

til at prøve selv at blive bedre.



Så selve det, at World Connections kan måle på telefonkulturen, kan

godt fremkalde usikkerhed. En indre usikkerhed, der kan bringe samtalepartneren i forsvarsposition. Jo kraftigere forsvarsposition,

jo mere har kunden brug for jeres ydelse! Men det er vigtigt med en samtale, der fremkalder størst mulig tryghed.



En god

indgang kunne være at få en diskussion med virksomheden om, hvor vigtig telefonservice er for kundetilfredshed. Det kan

så føre til en diskussion om, hvordan man kan måle, om man er god eller dårlig, og hvordan man ser, om man

gør fremskridt.



Det vil også hjælpe på trygheden, hvis I demonstrerer, at I også kan hjælpe

med at løse de problemer med telefonbetjeningen, I finder. Måske skal I overveje et strategisk samarbejde med nogen,

der er specialister på dét felt.



Karsten Kristensen,



Change Management aps.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Gratis breaking news på mobilen

Send BUSINESS BREAK til 1929 og modtag en SMS med en bekræftelse. Det er gratis - tilmelding koster kun almindelig takst. Du kan til hver en tid afmelde tjenesten igen.

Afmeld: sms BUSINESS BREAK STOP til 1929

Tilmeld Afmeld

Business Nyhedsbrev

Få breaking news og det bedste overblik fra Business.dk morgen og eftermiddag - eller modtag hver uge et prioriteret overblik over investorstof, privatøkonomi, ejendomme, digtal, karriere, media og vækst.

Se alle nyhedsbreve
 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Business Events Se alle

Business.dk anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Denne information deles med tredjepart. Læs mere

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen