Del :

Analyse: Mærsk forbereder opsplitning efter Novo-model

Frasalg og forenkling af forretningen har stået højt på dagsordenen for Nils Smedegaard Andersen, administrerende direktør for A.P. Møller - Mærsk. Foto: Søren Bidstrup
Skriv kommentar

Transformationen af landets største industri­gruppe A.P. Møller - Mærsk begynder at tage fart, skriver Økonomisk Ugebrev, og det kan ende med en opsplitning af aktien i flere selvstændige selskaber.

Seneste nyt

Mest læste

Gratis breaking news på mobilen

Send BUSINESS BREAK til 1929 og modtag en SMS med en bekræftelse. Det er gratis - tilmelding koster kun almindelig takst. Du kan til hver en tid afmelde tjenesten igen.

Afmeld: sms BUSINESS BREAK STOP til 1929

Business Nyhedsbrev

BrandView Hvad er BrandView?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.

Indhold under BrandView produceres i et tæt samarbejde mellem Berlingske Medias content marketing bureau og virksomheden, der er afsender på budskabet. Læs mere om BrandView eller kontakt os direkte på moas@berlingslemedia.dk.

Seneste Premium Se alle