Del : SMS

Jessica Alba henter 150 millioner til digital baby-shop

Jessica Alba
Skuespillerinden Jessica Alba, der her er sammen med sin datter Honor til arrangementet National Education Association (NEA) i Washington i marts, har netop rejst 27 millioner dollar i kapital til sin digitale portal, der sælger babyprodukter. Foto: Saul Loeb / AFP / Scanpix

Skuespillerens digitale babyportal har fanget interessen hos en række investorer, der tilfører Honest.com 27 millioner dollar i ny kapital.

Artiklen fortsætter under annoncen

Skuespilleren Jessica Alba, der sammen med forretningspartneren Christopher Gavigan står bag et online baby-univers med guide til at undgå kemikalier i produkter og salg af egenudviklede varer, har vakt interesse hos en række investorer.

Virksomheden The Honest Company har rejst 27 millioner dollar – eller godt 150 millioner kroner – hos investorerne General Catalyst Partners, Lightspeed Venture Partners og Institutional Venture Partners til at understøtte udviklingen af nye produkter samt vækst i den digitale shop, skriver tech-sitet mashable.com.

Dermed kommer portalen honest.com i selskab med en række populære tech-virksomheder i investorernes porteføjle, der blandt andre tæller virksomheder som Zynga, Twitter og Netflix.

Internetfirmaer høstede venturepengene i USA

”Den overvældende positive respons, vi har modtaget siden vores lancering for nylig har bekræftet os i, at vi skal arbejdede videre og dedikere vores tid og ressourcer til yderligere udvikling af vores brand og community,” lyder det fra Jessica Alba i en pressemeddelelse fra The Honest Company.

Jessica Alba og Christopher Gavigan har gennem selskabet The Honest Company udviklet en række kemikaliefri produkter til babyer og familier. Ud over salg af disse produkter beskriver virksomheden selv den digitale portal som et community og en online kanal, der skal guide forældre uden om baby-produkter, der produceres med giftige kemikalier og i stedet satse på naturlige produkter.

0 Kommentarer

Business blogs Alle blogs

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Gratis breaking news på mobilen

Send BUSINESS BREAK til 1929 og modtag en SMS med en bekræftelse. Det er gratis - tilmelding koster kun almindelig takst. Du kan til hver en tid afmelde tjenesten igen.

Afmeld: sms BUSINESS BREAK STOP til 1929

Tilmeld Afmeld

Business Nyhedsbrev

Få breaking news og det bedste overblik fra Business.dk morgen og eftermiddag - eller modtag hver uge et prioriteret overblik over investorstof, privatøkonomi, ejendomme, digtal, karriere, media og vækst.

Se alle nyhedsbreve

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.

Brandview produceres i tæt samarbejde med Public Impact, som er Berlingske Medias content marketing bureau. Læs mere om Public Impact og Brandview eller kontakt salgschef Suzie Hove på suzh@berlingskemedia.dk.

<p>Henrik Olejasz Larsen</p>

For under et år siden var olieprisen i frit fald. Hele verden holdt vejret og markederne skælvede af både glæde og gru. Men pludselig er der ingen, der taler om olie længere. Hør investeringsdirektør...

Business Events Se alle

Business.dk anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Denne information deles med tredjepart. Læs mere