Del : SMS
Berlingske Business

Billy’s Billing

toke_business

Toke Kruse

Artiklen fortsætter under annoncen

Som iværksætter handler det om at gå »all in« og være den bedste på sit felt. Den disciplin savner iværksætteren Toke Kruse hos flere iværksættere. Selv er han medstifter af og direktør iBilly’s Billing, der står bag det internetbaserede regnskabsprogram af samme navn. Han har ogsp skrevet to bøger om iværksætteri med afsæt i de ti år, han har været iværksætter.

»Problemet med mange iværksættere er, at de ikke går »all in«, og at de tænker for småt. De lancerer et produkt, hvor der ikke ligger en klar forretningsstrategi, som definerer, hvordan de tjener penge. Og til sidst glemmer de at fokusere på salg og markedsføring i håbet om, at deres produkt sælger sig selv. Sådan hænger verden ikke sammen,« lyder det fra Toke Kruse, der, som han selv beskriver det, kan fristes til at sige, at ens succes afhænger af ens skrivebords størrelse, og hvor højt man tør at sætte overlæggeren.

»For ja, det kan jo være, at man slår fejl. Er man så klar til at rejse sig efter nederlaget? Den kloge dørsælger siger, at for hver gang han bliver afvist i døren, er der en mindre kunde han skal gå forgæves til!«.

Oplev Toke Kruse, der taler på messen Iværk&Vækst lørdag kl. 12.30 på »Inspirationsscenen«.

Business blogs Alle blogs

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Gratis breaking news på mobilen

Send BUSINESS BREAK til 1929 og modtag en SMS med en bekræftelse. Det er gratis - tilmelding koster kun almindelig takst. Du kan til hver en tid afmelde tjenesten igen.

Afmeld: sms BUSINESS BREAK STOP til 1929

Tilmeld Afmeld

Business Nyhedsbrev

Få breaking news og det bedste overblik fra Business.dk morgen og eftermiddag - eller modtag hver uge et prioriteret overblik over investorstof, privatøkonomi, ejendomme, digtal, karriere, media og vækst.

Se alle nyhedsbreve

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

<p>Henrik Olejasz Larsen</p>

Hør investeringsdirektør Henrik Olejasz fortælle hvor galt det i virkeligheden står til med Italien, og om vi er på vej mod en ny EU-krise efter nej'et ved folkeafstemningen søndag:

Business Events Se alle

Business.dk anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Denne information deles med tredjepart. Læs mere