Del : SMS
Berlingske Business

William Demant lancerer ny høreapparatfamilie ved årsskiftet

Gennem Oticon-brandet vil William Demant Holding lancere en ny, komplet høreapparatfamilie i højprissegmentet.

Artiklen fortsætter under annoncen
I starten af 2013 vil høreapparatbrugere få et nyt tilbud fra William Demant Holding (WDH). Gennem Oticon-brandet vil WDH lancere en ny, komplet høreapparatfamilie i højprissegmentet. Det skriver selskabet onsdag i en periodemeddelelse for tredje kvartal af 2012.

- Den nye produktfamilie, der lige fra starten vil være tilgængelig i alle gængse varianter, vil tilbyde en række helt nye audiologiske brugerfordele baseret på tredje generation af koncernens trådløse teknologiplatform, skriver WDH i en meddelelse.

Nylanceringen kommer ikke som en stor overraskelse for markedet, da mange analytikere havde ventet at få et nyt højpris-høreapparat fra WHD i starten af 2013. Det var dog ikke ventet, at det ville blive lanceret allerede ved periodemeddelelsen for tredje kvartal.

Konkurrenterne GN Resound, Sonova og Siemens har allerede lanceret nye produkter. GN Resound har lanceret Verso-familien i højprissegmentet, mens Sonova har gået mod den traditionelle strategi for lanceringer og har lanceret produkter under Phonak-brandet i alle tre prissegmenter på én gang.

Business blogs Alle blogs

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Gratis breaking news på mobilen

Send BUSINESS BREAK til 1929 og modtag en SMS med en bekræftelse. Det er gratis - tilmelding koster kun almindelig takst. Du kan til hver en tid afmelde tjenesten igen.

Afmeld: sms BUSINESS BREAK STOP til 1929

Tilmeld Afmeld

Business Nyhedsbrev

Få breaking news og det bedste overblik fra Business.dk morgen og eftermiddag - eller modtag hver uge et prioriteret overblik over investorstof, privatøkonomi, ejendomme, digtal, karriere, media og vækst.

Se alle nyhedsbreve

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

<p>Henrik Olejasz Larsen</p>

Hør investeringsdirektør Henrik Olejasz fortælle hvor galt det i virkeligheden står til med Italien, og om vi er på vej mod en ny EU-krise efter nej'et ved folkeafstemningen søndag:

Business Events Se alle

Business.dk anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Denne information deles med tredjepart. Læs mere