Del : SMS
Berlingske Business

Ny platform skal være benchmark for trådløse produkter

william Demant
William Demant Holding kunne i sit årsregnskab for 2015 tirsdag morgen løfte sløret for lanceringen af en helt ny produktplatform baseret på den trådløse 2,4 GHz-teknologi. Arkivfoto. Foto:

William Demant Holding kunne i sit årsregnskab for 2015 tirsdag morgen løfte sløret for lanceringen af en helt ny produktplatform baseret på den trådløse 2,4 GHz-teknologi.

Artiklen fortsætter under annoncen

Platformen lanceres i slutningen af andet kvartal i år og kommer til at indeholde selskabets nye dual chip-produkt, som selskabet allerede sidste år fortalte ville komme i løbet af 2016.

Samtlige af selskabets største konkurrenter vil også i 2016 lancere nye produkter baseret på trådløs teknologi, men William Demant er med tirsdagens melding først ude af startblokken, og det kan give en stor fordel, lyder vurderingen fra selskabet selv.

William Demant topchef Niels Jacobsen.

- Vi får sat et benchmark for, hvad de nye produkter skal kunne på den audiologiske front, som ikke har så meget med 2,4 GHz at gøre, men vi kommer ikke med et helt nyt produkt uden at have de audiologiske fordele med. Det andet er naturligvis at kunne streame direkte til en iPhone uden at have en mellemstation. Derudover har det været vores ønske at kunne holde strømforbruget lavt, og det gør vi også, siger Niels Jacobsen, der er administrerende direktør hos William Demant Holding, til Ritzau Finans.

aaa

0 Kommentarer

Business blogs Alle blogs

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Gratis breaking news på mobilen

Send BUSINESS BREAK til 1929 og modtag en SMS med en bekræftelse. Det er gratis - tilmelding koster kun almindelig takst. Du kan til hver en tid afmelde tjenesten igen.

Afmeld: sms BUSINESS BREAK STOP til 1929

Tilmeld Afmeld

Business Nyhedsbrev

Få breaking news og det bedste overblik fra Business.dk morgen og eftermiddag - eller modtag hver uge et prioriteret overblik over investorstof, privatøkonomi, ejendomme, digtal, karriere, media og vækst.

Se alle nyhedsbreve

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

<p>Henrik Olejasz Larsen</p>

Hør investeringsdirektør Henrik Olejasz fortælle hvor galt det i virkeligheden står til med Italien, og om vi er på vej mod en ny EU-krise efter nej'et ved folkeafstemningen søndag:

Business Events Se alle

Business.dk anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Denne information deles med tredjepart. Læs mere