Del :

Hov, det er muligt at tjene penge på modetøj

fokus: Direktør Tommy Holte fra tøjfirmaet NN.07 kan spejle sig i en økonomisk succes. Selskabet har haft overskud i hvert eneste af sine fem leveår og har finansieret sin egen vækst. Foto: Thomas Lekfeldt

Det er ikke til at se, når modeugen kører i højeste gear, men tøjfirmaerne har det svært. Mellemstore virksomheder med en stærk strategisk niche klarer sig bedst. En af de nye danske kometer er NN.07.

Seneste nyt

Mest læste

Gratis breaking news på mobilen

Send BUSINESS BREAK til 1929 og modtag en SMS med en bekræftelse. Det er gratis - tilmelding koster kun almindelig takst. Du kan til hver en tid afmelde tjenesten igen.

Afmeld: sms BUSINESS BREAK STOP til 1929

Tilmeld Afmeld Tilmeld Afmeld Tilmeld Afmeld

Business Nyhedsbrev

Få breaking news og det bedste overblik fra Business.dk morgen og eftermiddag - eller modtag hver uge et prioriteret overblik over investorstof, privatøkonomi, ejendomme, digtal, karriere, media og vækst.

Se alle nyhedsbreve

BrandView Hvad er BrandView?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.

Indhold under BrandView produceres i et tæt samarbejde mellem Berlingske Medias content marketing bureau og virksomheden, der er afsender på budskabet. Læs mere om BrandView eller kontakt os direkte på moas@berlingslemedia.dk.

Seneste Premium Se alle