Berlingske Business
For abonnenter

Forbrugerrådet Tænk: Det er spild af penge at forsikre sin elektronik

a
Overskrift
Foto:
07BUS20170106-110324-3-1249.jpg
Overskrift
Lea Markersen, jurist i Forbrugerrådet Tænk, giver sin vurdering af den nye forsikring og gode råd til, hvornår det er en god ide - og hvornår det er penge ud af vinduet at forsikre sig ud over den almindelige indboforsikring.

Dansk Supermarked har lanceret en elektronikforsikring som et billigere alternativ til dem, ekspedienterne ofte søger at sælge sammen med fladskærmen eller den nye smartphone. Forbruger­rådet Tænk byder konkurrencen på området velkommen, men fraråder generelt, at man bruger penge på den type forsikring. En prissammen­ligning viser, der er mange penge på spil for forbrugerne.

Artiklen fortsætter under annoncen

0 Kommentarer

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Gratis breaking news på mobilen

Send BUSINESS BREAK til 1929 og modtag en SMS med en bekræftelse. Det er gratis - tilmelding koster kun almindelig takst. Du kan til hver en tid afmelde tjenesten igen.

Afmeld: sms BUSINESS BREAK STOP til 1929

Tilmeld Afmeld

Business Nyhedsbrev

Få breaking news og det bedste overblik fra Business.dk morgen og eftermiddag - eller modtag hver uge et prioriteret overblik over investorstof, privatøkonomi, ejendomme, digtal, karriere, media og vækst.

Se alle nyhedsbreve
 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Sponseret

Frem mod sidste runde i det franske præsidentvalg er Sampension særlig opmærksom på faktorer, der kan ryste eurozonen.

Business Events Se alle

Business.dk anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Denne information deles med tredjepart. Læs mere

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen