Del :

Tryg mangler flere loyale kunder

Forsikringsselskabet Trygs koncernchef Morten Hübbe understreger, at man for at drive en succesfuld forretning skal have tilfredse kunder og en stærk udvikling i sin økonomi, der sikrer bæredygtighed. Foto: Jeppe Bjørn Vejlø
Skriv kommentar

Med et større fokus på kunderne skal der sættes en stopper for kundeafgangen i Tryg Forsikring, der under de seneste års arbejde med at blive mere lønsom har mistet tusindvis af kunder.

Seneste nyt

Mest læste

Gratis breaking news på mobilen

Send BUSINESS BREAK til 1929 og modtag en SMS med en bekræftelse. Det er gratis - tilmelding koster kun almindelig takst. Du kan til hver en tid afmelde tjenesten igen.

Afmeld: sms BUSINESS BREAK STOP til 1929

Tilmeld Afmeld Tilmeld Afmeld Tilmeld Afmeld

Business Nyhedsbrev

Få breaking news og det bedste overblik fra Business.dk morgen og eftermiddag - eller modtag hver uge et prioriteret overblik over investorstof, privatøkonomi, ejendomme, digtal, karriere, media og vækst.

Se alle nyhedsbreve

BrandView Hvad er BrandView?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.

Indhold under BrandView produceres i et tæt samarbejde mellem Berlingske Medias content marketing bureau og virksomheden, der er afsender på budskabet. Læs mere om BrandView eller kontakt os direkte på moas@berlingslemedia.dk.

Seneste Premium Se alle