Del : SMS
Berlingske Business

Første produkt af hemmelig Danske Bank-satsning på vej

pix-danske bank
Danske Bank afprøver med websitet Sunday.com en ny måde at lave boligsøgning på. Foto:

Som en del af MobileLife åbner Danske Bank websitet Sunday.dk, der skal gøre det lettere at finde drømmeboligen.

Artiklen fortsætter under annoncen

Hvis du også synes, at det kan være en lang og sej kamp at finde din drømmebolig, har Danske Bank en løsning på vej.

Som første produkt i deres hemmelige MobileLife-satsning åbner banken nemlig websitet Sunday.dk. Produktet skal gøre det sjovere at være boligsøgende.

Allerede i april kunne Berlingske Business løfte sløret for de hemmelige planer.

Ved at indtaste forskellige informationer om sig selv og sit økonomiske råderum i et intuitivt budgetværktøj, er det meningen, at folk skal blive ledt hen mod noget, der matcher deres økonomi. På den måde skal boligsøgningen gøres sjovere, og det skal være let at få et overblik over de boliger, der er til salg i Danmark.

Websitet skal være en smartere måde at finde en bolig på, hvor det er muligt at matche med sit økonomiske rådighedsbeløb gennem søgningen.

Tirsdag

Sunday.dk er blandt andet udviklet af MobileLife, der ejes af Danske Bank. Danske Bank arbejder på udviklingen af MobileLife, der kommer til at være en virtuel bankverden med mulighed for at ordne en lang række bankforretninger.

aaa

Lige nu kører sitet på forsøgsbasis for at teste det, indtil Danske Bank kender mere til kundernes respons.

0 Kommentarer

Business blogs Alle blogs

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Gratis breaking news på mobilen

Send BUSINESS BREAK til 1929 og modtag en SMS med en bekræftelse. Det er gratis - tilmelding koster kun almindelig takst. Du kan til hver en tid afmelde tjenesten igen.

Afmeld: sms BUSINESS BREAK STOP til 1929

Tilmeld Afmeld

Business Nyhedsbrev

Få breaking news og det bedste overblik fra Business.dk morgen og eftermiddag - eller modtag hver uge et prioriteret overblik over investorstof, privatøkonomi, ejendomme, digtal, karriere, media og vækst.

Se alle nyhedsbreve

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

<p>Henrik Olejasz Larsen</p>

Hør investeringsdirektør Henrik Olejasz fortælle hvor galt det i virkeligheden står til med Italien, og om vi er på vej mod en ny EU-krise efter nej'et ved folkeafstemningen søndag:

Business Events Se alle

Business.dk anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Denne information deles med tredjepart. Læs mere