Del : SMS

Eivind Kolding: "New Standards" er kommet for at blive

Danske Bank ny strategi
Overskrift
Danske bank Eivind Kolding taler her ved offentliggørelsen af bankens nye strategi, "New Standards". Den står han stadig ved, trods kritik. Foto:
 

Danske Bank stopper ikke sin kampagne "New Standards" bare fordi, den har fået en lidt skæv start herhjemme. Det slog bankens ordførende direktør Eivind Kolding fat på Finansrådets årsmøde.

Artiklen fortsætter under annoncen

De mange dårlige anmeldelser fra eksperter og kunder får ikke Danske Bank til at ændre afgørende kurs i forhold til sin nye kampagne "New Standards".

Det slog bankens ordførende direktør Eivind Kolding fast, da Berlingske Business mødte ham til et snak om image og udviklingen inden for den finansielle sektor ved Finansrådets årsmøde. Bankernes dårlige omdømme var netop ét af hovedemnerne på årsmødet.

Kritikken mod Danske Banks kampagne på de sociale medier går især på, at "New Standard-reklamerne er ude af trit med kundernes hverdag.

Men ifølge Eivind Kolding er det en langsigtet kampagne, der er blevet taget godt imod i udlandet, så hans håb er, at også de danske bankkunder med tiden vil sætte pris på de nye budskaber fra landets største bank.

Se TV-klippet her:

 

0 Kommentarer

Business blogs Alle blogs

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Gratis breaking news på mobilen

Send BUSINESS BREAK til 1929 og modtag en SMS med en bekræftelse. Det er gratis - tilmelding koster kun almindelig takst. Du kan til hver en tid afmelde tjenesten igen.

Afmeld: sms BUSINESS BREAK STOP til 1929

Tilmeld Afmeld

Business Nyhedsbrev

Få breaking news og det bedste overblik fra Business.dk morgen og eftermiddag - eller modtag hver uge et prioriteret overblik over investorstof, privatøkonomi, ejendomme, digtal, karriere, media og vækst.

Se alle nyhedsbreve

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.

Brandview produceres i tæt samarbejde med Public Impact, som er Berlingske Medias content marketing bureau. Læs mere om Public Impact og Brandview eller kontakt salgschef Suzie Hove på suzh@berlingskemedia.dk.

<p>Henrik Olejasz Larsen</p>

For under et år siden var olieprisen i frit fald. Hele verden holdt vejret og markederne skælvede af både glæde og gru. Men pludselig er der ingen, der taler om olie længere. Hør investeringsdirektør...

Business Events Se alle

Business.dk anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Denne information deles med tredjepart. Læs mere