Del : SMS
Premium

Novo Nordisk har det stærkeste image

Guld Image 2012-2

Mens Novo Nordisk med Lars Rebien Sørensen i spidsen overtager førstepladsen fra Lego i Imageanalysen 2012, har Novozymes fortrængt A.P. Møller - Mærsk fra top 3. Se hvordan det er gået 140 af de største danske virksomheder i årets Guld Image Magasin.

Berlingske Business Magasin har i dag ved Imagekonferencen 2012 kåret Danmarks bedste virksomheder målt på image. Novo Nordisk og 2011s vinder, Lego, skiller sig markant ud og deler førstepladserne i de forskellige kategorier mellem sig, men med Novo Nordisk som samlet vinder.

Analysen giver kontant afregning i forhold til virksomheder, der ikke performer optimalt. I år har smykkefirmaet Pandora, vindmøllegiganten Vestas og statens energiselskab Dong været ramt af problematiske sager, og det slår straks igennem i analysen. Pandora og Vestas har oplevet historiske fald på imagelisten. Pandora er faldet 112 pladser til nummer 136, og Vestas er faldet 106 pladser til nummer 134. I alt 140 virksomheder indgår i imageanalysen, hvor DSB for andet år i træk ender på sidstepladsen.

Køb adgang nederst på siden og læs hvordan det går alle 140 virksomheder i Berlingske Business Magasins guldnummer: Guld Image 2012.

Køb adgang til denne artikel

Styksalg 99 kr.
Fri adgang 6 måned 3.000 kr.
Fri adgang 1 år 5.000 kr.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Gratis breaking news på mobilen

Send BUSINESS BREAK til 1929 og modtag en SMS med en bekræftelse. Det er gratis - tilmelding koster kun almindelig takst. Du kan til hver en tid afmelde tjenesten igen.

Afmeld: sms BUSINESS BREAK STOP til 1929

Tilmeld Afmeld

FÅ BESKED OM SENESTE ANALYSER, RAPPORTER OG GUIDES I BUSINESS PREMIUM

Vi udsender to til tre gange om måneden et nyhedsbrev om nye analyser, du kan hente i Premium.

Se alle nyhedsbreve

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.

Brandview produceres i tæt samarbejde med Public Impact, som er Berlingske Medias content marketing bureau. Læs mere om Public Impact og Brandview eller kontakt salgschef Suzie Hove på suzh@berlingskemedia.dk.

Seneste Premium Se alle

Business.dk anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Denne information deles med tredjepart. Læs mere