Berlingske Business
LIVE:  God weekend

Novo Nordisk har det stærkeste image

Berlingske Business Magasin har i dag ved Imagekonferencen 2012 kåret Danmarks bedste virksomheder målt på image. Novo Nordisk og 2011s vinder, Lego, skiller sig markant ud og deler førstepladserne i de forskellige kategorier mellem sig, men med Novo Nordisk som samlet vinder.

Analysen giver kontant afregning i forhold til virksomheder, der ikke performer optimalt. I år har smykkefirmaet Pandora, vindmøllegiganten Vestas og statens energiselskab Dong været ramt af problematiske sager, og det slår straks igennem i analysen. Pandora og Vestas har oplevet historiske fald på imagelisten. Pandora er faldet 112 pladser til nummer 136, og Vestas er faldet 106 pladser til nummer 134. I alt 140 virksomheder indgår i imageanalysen, hvor DSB for andet år i træk ender på sidstepladsen.

Køb adgang nederst på siden og læs hvordan det går alle 140 virksomheder i Berlingske Business Magasins guldnummer: Guld Image 2012.

Business.dk anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Denne information deles med tredjepart. Læs mere

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen