Berlingske Business

Årets CMO

Årets CMO 2016
Årets CMO 2016, Tore Pein Jensen, blev hyldet af sine medarbejder efter prisoverrækkelsen i Berlingske. Foto:

Læs om de nominerede og vinderen af Årets CMO 2016, Tore Pein Jensen, global CMO i Momondo. Du genfinder også præsentationer fra dagens konference. Næste kåring finder sted i januar 2017.

Artiklen fortsætter under annoncen

Hvad kendetegner den succesfulde Chief Marketing Officer? Det blev afsløret den 26. januar, hvor Berlingske Business i samarbejde med Agillic og SAS Institute for andet år i træk kårede Årets CMO. Vinderen blev Tore Pein Jensen, CMO i Momondo.

tore

De øvrige nominerede til prisen var:

Anthony Lim, salgs- og marketingdirektør i Call me
Christian Egemose Agger, E-handels- og marketingdirektør i Saint-Gobain
Kasper Granat, marketing- og produktdirektør i KVIK Køkkener
Morten Møller Madsen, marketingdirektør i Nykredit

Businessman with paper banner

Dagen bød på oplæg fra:
Anders Rene Jensen, indkøbs- og marketingdirektør i Rema 1000 og Årets CMO 2015 .
Bjørn Büchmann-Slorup, Head of Sales Development & Analytics i Danske Bank .
Morten Strunge CEO i Mofibo
Jakob Bernhard Knudsen, CMO i Arla .

Medlemmer af juryen er: Jakob Bernhard Knudsen, CMO i Arla, Morten Boye, CMO i Carlsberg Danmark, Ricky Wilke, Institutleder på CBS, og Jens B. Arnesen, direktør for bladsalg og marketing i Berlingske og formand for juryen.

Bjørn Büchmann-Slorup, Danske Bank Anders Rene Jensen, Rema 1000 Morten Strunge, Mofibo Jakob Bernhard Knudsen, Arla

0 Kommentarer

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Gratis breaking news på mobilen

Send BUSINESS BREAK til 1929 og modtag en SMS med en bekræftelse. Det er gratis - tilmelding koster kun almindelig takst. Du kan til hver en tid afmelde tjenesten igen.

Afmeld: sms BUSINESS BREAK STOP til 1929

Tilmeld Afmeld

Business Nyhedsbrev

Få breaking news og det bedste overblik fra Business.dk morgen og eftermiddag - eller modtag hver uge et prioriteret overblik over investorstof, privatøkonomi, ejendomme, digtal, karriere, media og vækst.

Se alle nyhedsbreve
 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Sponseret

Sampension fik en god start på året med relative høje investeringsafkast til kunderne. Samlet set gav Q1 et positivt afkast på 2,7 mia. kr. for alle investeringer – i samme periode sidste år var dette...

Business Events Se alle

Business.dk anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Denne information deles med tredjepart. Læs mere

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen