Del : SMS
Berlingske Business

ErhvervsBladet bliver ugemagasin

evb

ErhvervsBladet rykker ind i det nye årti - bliver ugemagasin og udvider med en række nye tiltag på nettet.

Artiklen fortsætter under annoncen
Læsere og brugere af ErhvervsBladet er travle folk, der har nok at se til. Det lægger vi nu vores målrettede medietilbud til de små og mellemstore virksomheder tilrette efter.

Medio marts bliver den daglige papiravis til et attraktivt og fyldigere ugemagasin, der går dybere til værks med stoffet. Samtidig udvider vi tilbuddene til målgruppen på nettet.

Der er flere nye tiltag under forberedelse, både når det gælder de daglige nyheder, servicetilbud og mulighed for at netværke og udveksle erfaringer med andre inden for branchen.

- Vi har lyttet til vores læsere, analyseret markedssituationen og nu går vi offensivt til værks. Ambitionen med omlægningen er at blive en endnu mere nødvendig og inspirerende del af virksomhedernes dagligdag. Vi vil være den uundværlige og nyttige partner for virksomhederne og ser frem til at kunne komme endnu tættere på dem med vores mange nye og forskellige tiltag,” siger Morten Asmussen, chefredaktør for ErhvervsBladet.

Fremover vil abonnenterne kunne tage for sig af retterne, når der blandt andet diskes op med en læserklub med særlige medlemsfordele, en info-shop med relevant branchestof der kan købes og betales via mikrobetaling, månedlige e-magasiner med forskellige temaer og en helt unik brancheportal, hvor virksomheder og forretninger kan præsenterer sig selv og handle direkte med hinanden.

Med nylanceringen af et trykt ugemagasin som går i dybden, og en udvidelse af nyhedsflowet på nettet, er ErhvervsBladet i stand til at efterleve de krav, som læserne og brugerne har til et stærkt niche-nyhedsmedie.

Koncernchef Lisbeth Knudsen understreger, at der ligger høje ambitioner bag omlægningen af ErhvervsBladet:

- Vi har udviklet unikke nyskabelser til ErhvervsBladets læsere og brugere, og vi glæder os til at kunne tilbyde landets små og mellemstore virksomheder præcis det, som de har efterlyst igennem vores læserundersøgelser. ErhvervsBladet udgør en vigtig del af vores samlede business-satsning i Berlingske Media, og det er af stor betydning for os at fastholde en tæt kontakt til den brede underskov og vækstlaget af danske virksomheder, siger Lisbeth Knudsen, koncernchef for Berlingske Media.

Koncernen har haft det fulde ejerskab af bladet siden 2004. Første udgave af det trykte ErhvervsBladet som ugemagasin og i nyt format udkommer 18. marts. Herefter vil de digitale tiltag også blive lanceret.

0 Kommentarer

Business blogs Alle blogs

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Gratis breaking news på mobilen

Send BUSINESS BREAK til 1929 og modtag en SMS med en bekræftelse. Det er gratis - tilmelding koster kun almindelig takst. Du kan til hver en tid afmelde tjenesten igen.

Afmeld: sms BUSINESS BREAK STOP til 1929

Tilmeld Afmeld

Business Nyhedsbrev

Få breaking news og det bedste overblik fra Business.dk morgen og eftermiddag - eller modtag hver uge et prioriteret overblik over investorstof, privatøkonomi, ejendomme, digtal, karriere, media og vækst.

Se alle nyhedsbreve

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

På trods af store udfordringer med infrastrukturen i mange af de store byer har et partnerskab mellem det offentlige og private længe været en sovende kæmpe.Hør Sampensions direktør Hasse Jørgensen fo...

Business Events Se alle

Business.dk anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Denne information deles med tredjepart. Læs mere