Berlingske Business
LIVE
17:57 God weekend 

Det handler om tillid

Når man driver E-handel, drejer det sig ikke om en masse forskellige begreber og mærker, som er opfundet

af revisorer, advokater eller staten. De drejer sig om tillid til det firma, som driver E-Handels forretningen.


Dette opnås

f.eks. ved tydeligt at angive hvem der står bag ved forretningen, samt at fortælle lidt om virksomheden bag ved. Hvis

man samtidig også skaber muligheder for at kunden kan kontakte dig, og tager henvendelserne seriøst, så er der

pludselig mange som føler sig trygge på dit website.


Nu er jeg overbevist om, at disse såkaldte eksperter

i samfundet, vil falde over mig, for at de kan pudse deres egen glorie, og samtidig hæve et ublu beløb, for at E-Handel

skal indføre deres fortroligheds mærke. Jeg har drevet E-Handel igennem det sidste års tid, med en konstant stigende omsætning,

og med kunder i både indland og udland. Uden kloge eksperter, har jeg drevet mit website på godt købmandsskab,

og sammen med en webmaster, som jeg er på bølgelængde med. Det vil for mig være helt unaturligt at snyde

kunderne for deres varer, og selvfølgelig har kunderne i min netbutik samme, hvis ikke bedre, muligheder for f.eks. at bytte

en defekt vare, eller en vare som de ikke er tilfredse med. For at drive hæderlig E-handel er der godkendelses procedurer nok,

og har man ikke mod på det, så skal man holde sig langt væk. Det er ikke billigt at bygge en netbutik op, og kræver

samtidig hårdt slid, da du f.eks. altid skal stå til rådighed, for at svare på kundernes problemer og spørgsmål.

Nu vil man sikkert hævde, at der er brådne kar i branchen, og derfor skal der kontrolleres. Jeg har ikke på fornemmelsen,

at der er så mange brådne kar mere, de er allerede blevet sorteret fra. De fleste startede for lånte penge, som

investorer velvilligt stillede til rådighed, og de brugte derefter pengene for hurtigt, da det alligevel ikke var deres egne.


Det

ville være dejligt at se nogle ikke eksperter skrive lidt positivt om E-Handel, i stedet for at det altid er de negative ting

som bliver fremhævet af disse såkaldte eksperter.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Gratis breaking news på mobilen

Send BUSINESS BREAK til 1929 og modtag en SMS med en bekræftelse. Det er gratis - tilmelding koster kun almindelig takst. Du kan til hver en tid afmelde tjenesten igen.

Afmeld: sms BUSINESS BREAK STOP til 1929

Tilmeld Afmeld

Business Nyhedsbrev

Få breaking news og det bedste overblik fra Business.dk morgen og eftermiddag - eller modtag hver uge et prioriteret overblik over investorstof, privatøkonomi, ejendomme, digtal, karriere, media og vækst.

Se alle nyhedsbreve
 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Business Events Se alle

Business.dk anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Denne information deles med tredjepart. Læs mere

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen