Berlingske Business
LIVE
18:01 På gensyn i morgen

Brug kræfterne til noget konstruktivt

Hvorfor skal vi så have en fortsat diskussion,

om loven skal ophæves eller ej? Lad nu loven få lejlighed til at virke, før fronterne bliver trukket op på

den ene eller anden side.


Først når erfaringerne er høstet, er det relevant at udtale sig om tingenes tilstand.

Den fortsatte diskussion - senest Henrik Busch her i ErhvervsBladet 5. marts - er en uendelig og enerverende diskussion om pro og

contra.


Hos De Samvirkende Købmænd (DSK), er vi ved at evaluere de første spæde erfaringer af loven.

Ligesom Dansk Textil Union har DSK også gennemført en undersøgelse blandt vore medlemmer m.h.t. deres erfaringer

med søndagsåbent i de-cember. Denne undersøgelse skal ikke offentliggøres til diskussion, men bruges sagligt

i vores fortsatte evaluering af loven og naturligvis over for politikerne, når den tid kommer.


Ærlig talt, lad nu

loven få fred og lejlighed til at virke, før den udsættes for mere eller mindre usaglig kritik. Brug i mellemtiden kræfterne

til noget mere konstruktivt.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Gratis breaking news på mobilen

Send BUSINESS BREAK til 1929 og modtag en SMS med en bekræftelse. Det er gratis - tilmelding koster kun almindelig takst. Du kan til hver en tid afmelde tjenesten igen.

Afmeld: sms BUSINESS BREAK STOP til 1929

Tilmeld Afmeld

Business Nyhedsbrev

Få breaking news og det bedste overblik fra Business.dk morgen og eftermiddag - eller modtag hver uge et prioriteret overblik over investorstof, privatøkonomi, ejendomme, digtal, karriere, media og vækst.

Se alle nyhedsbreve
 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Business Events Se alle

Business.dk anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Denne information deles med tredjepart. Læs mere

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen