Berlingske Business
LIVE
17:57 God weekend 

60.000 på drømmerejse

- Der er ikke noget med rabat hos os, som det ofte har været. Vi har ingen problemer med at sælge vores vinterrejser til

fuld pris. Vores kunder holdt sig tilbage med at bestille rejser efter terrorangrebet 11. september i fjor - nu har de fået

tiltroen tilbage.


Det sagde Kevin Knudsen, account manager hos Alletiders Rejser, til ErhvervsBladet, da vi besøgte Ferie

2002 i week-end''''''''en.


Til gengæld har Alletiders Rejser stadig en del vinterrejser tilbage, men under Ferie 2002 var i det

mindst lige så stor udstrækning sommerferien, som de besøgende fokuserede på.


- Vi har haft rigeligt

at se til - og det er jo herligt, sagde Kevin Knudsen på den travle stand, der vidnede om, at rejselysten er vendt tilbage hos

danskerne.


Ferie 2002 fik over 60.000 besøgende i de tre dage, den varede - inklusive to week-end''''''''er med camping.


I

den første rene camping weekend var der 16.000 besøgende.



Vejret hjalp

Alene i den forgangne weekend var der

44.000 gæster på udstillingen, så der var lange køer ved tælleapparaterne. Gråvejret trak måske

ekstra mange, mener man hos Bella Center - som benyttede sig til at drømme sig væk til fjernere himmelstrøg. Det

meste af jorden var i udbud i week-enden. Hertil kommer masser af konkurrencer med rejser som gevinster. En ung studerende vandt således

en drømmerejse for to til Sydafrika til en værdi af 100.000 kr.


Efter et hårdt halvår er optimismen

vendt tilbage - både til kunder, rejsebureauer og flyselskaber, så alle håber på, at 2002 bliver et godt år for

branchen. Ferie 2003 afvikles næste år den 24.-26. januar.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Gratis breaking news på mobilen

Send BUSINESS BREAK til 1929 og modtag en SMS med en bekræftelse. Det er gratis - tilmelding koster kun almindelig takst. Du kan til hver en tid afmelde tjenesten igen.

Afmeld: sms BUSINESS BREAK STOP til 1929

Tilmeld Afmeld

Business Nyhedsbrev

Få breaking news og det bedste overblik fra Business.dk morgen og eftermiddag - eller modtag hver uge et prioriteret overblik over investorstof, privatøkonomi, ejendomme, digtal, karriere, media og vækst.

Se alle nyhedsbreve
 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Business Events Se alle

Business.dk anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Denne information deles med tredjepart. Læs mere

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen