Del : SMS
Berlingske Business

Carlsbergs markedsføring af ny bydel skal stå sin prøve

Ambitionen er, at bydelen skal tiltrække 16.000 arbejdspladser og beboere til kvarterets 3.000 boliger.

Artiklen fortsætter under annoncen

Carlsberg har brugt et to-cifret antal millioner på at promovere Carlsberg Byen som den nye smarte bydel i hovedstaden. Det skriver dagbladet Børsen. Investeringerne er sket i højst utraditionelle marketingplaner såsom racerløb, loppemarkeder og modeshows.

Den indsats skal snart stå sin prøve, når Carlsberg Byen skal prøve at lokke nye beboere og brugere til. Ambitionen er, at bydelen skal tiltrække 16.000 arbejdspladser og beboere til kvarterets 3000 boliger. Derudover har Carlsberg som ambition, at den nye bydel skal være en attraktion i byen med en helt speciel atmosfære, på linje med den nærliggende zoologiske have.

De store ambitioner har stillet høje krav til kreativ markedsføring af bydelen.

- Vi skulle lokke folk herud, og vi skulle have Københavnerne til at snakke. Ikke bare en eller to gange, men massevis af gange, og det er ikke noget, man lige løser med en busreklame, udtaler Mads Byder, PR-medarbejder hos Carlsberg Byen P/S, til Børsen.

0 Kommentarer

Business blogs Alle blogs

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Gratis breaking news på mobilen

Send BUSINESS BREAK til 1929 og modtag en SMS med en bekræftelse. Det er gratis - tilmelding koster kun almindelig takst. Du kan til hver en tid afmelde tjenesten igen.

Afmeld: sms BUSINESS BREAK STOP til 1929

Tilmeld Afmeld

Business Nyhedsbrev

Få breaking news og det bedste overblik fra Business.dk morgen og eftermiddag - eller modtag hver uge et prioriteret overblik over investorstof, privatøkonomi, ejendomme, digtal, karriere, media og vækst.

Se alle nyhedsbreve

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

<p>Henrik Olejasz Larsen</p>

Hør investeringsdirektør Henrik Olejasz fortælle hvor galt det i virkeligheden står til med Italien, og om vi er på vej mod en ny EU-krise efter nej'et ved folkeafstemningen søndag:

Business Events Se alle

Business.dk anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Denne information deles med tredjepart. Læs mere