Berlingske Business
LIVE
18:00 Business Live vender tilbage torsdag

TV 2 Reklame samler viden op

TV 2 Reklame har købt nyt videnopsamlingssystem til sine 60 medarbejdere i salg og marketing.

DM Software i Hørsholm fik ordren på at skræddersy det såkaldte CRM-system (Custom Relations Manager) til TV 2 Reklames krav, hvoraf et var at kunne integrere Dialog Manager fuldt ud med virksomhedens øvrige IT-systemer, nemlig postprogrammet Outlook og et egetudviklet bookingsystem. Et andet specifikt ønske var at få udstyr, som ikke havde sin egen kalender, for det ville volde problemer , når sælgernes elektroniske lommekalendere skulle synkroniseres. I september indgik DM Software aftale med Københavns Fondsbørs om et CRM-system efter fondsbørsens behov og har også fået aftaler med Coloplast i Holland og - sammen med WM Data - den københavnske Metro.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Gratis breaking news på mobilen

Send BUSINESS BREAK til 1929 og modtag en SMS med en bekræftelse. Det er gratis - tilmelding koster kun almindelig takst. Du kan til hver en tid afmelde tjenesten igen.

Afmeld: sms BUSINESS BREAK STOP til 1929

Tilmeld Afmeld

Business Nyhedsbrev

Få breaking news og det bedste overblik fra Business.dk morgen og eftermiddag - eller modtag hver uge et prioriteret overblik over investorstof, privatøkonomi, ejendomme, digtal, karriere, media og vækst.

Se alle nyhedsbreve
 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Business Events Se alle

Business.dk anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Denne information deles med tredjepart. Læs mere

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen