Berlingske Business
LIVE
17:32 Hästens har vundet en kopisag - men tabt en anden

Carlsberg afviser fusionsplaner

Carlsberg afviser, at man er ved at fusionere med det største bryggeri i Storbritannien Scottish and Newcastle, S&N. Det oplyser koncernens informationschef Margrethe Skov.

Den norske avis Dagens Næringsliv skriver ellers i dag om en forestående fusion mellem de to bryggerier. Ifølge avisen er det flere uafhængige kilder i Carlsberg-systemet, der bekræfter, at "der er sat en proces i gang for at finde en varig løsning på forholdet mellem Carlsberg Breweries og S&N".

Men Margrethe Skov siger, at "agurkerne er vokser sig store i Norge", og at der er tale om ren spekulation:

- Vi snakker med Scottish and Newcastle om BBH (Baltic Beverage Holding, red.), som vi begge ejer. Her har begge parter jo en naturlig interesse i at fortsætte udviklingen i den positive del af virksomheden, siger informationschefen.

/ritzau/

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Gratis breaking news på mobilen

Send BUSINESS BREAK til 1929 og modtag en SMS med en bekræftelse. Det er gratis - tilmelding koster kun almindelig takst. Du kan til hver en tid afmelde tjenesten igen.

Afmeld: sms BUSINESS BREAK STOP til 1929

Tilmeld Afmeld

Business Nyhedsbrev

Få breaking news og det bedste overblik fra Business.dk morgen og eftermiddag - eller modtag hver uge et prioriteret overblik over investorstof, privatøkonomi, ejendomme, digtal, karriere, media og vækst.

Se alle nyhedsbreve
 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Business Events Se alle

Business.dk anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Denne information deles med tredjepart. Læs mere

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen