Berlingske Business
LIVE
12:52 Kæmpetun solgt på auktion

Twitter-aktien står foran nedtur: For få brugere skuffer investorerne

TWITTER INC-RESULTS/
Arkivfoto. Foto:

Selv om flere og flere er aktive på det sociale medie Twitter, så er der ikke nok kog på kedlerne til at stille investorerne på aktiemarkedet tilfredse.

Twitter havde i andet kvartal 328 mio. aktive brugere, hvilket er en stigning på 5 pct. over et år, men det er svagere end ventet, da aktieanalytikerne ifølge Bloomberg News havde ventet 332,2 mio.

Twitter kunne mønstre en omsætning på 574 mio. dollar, hvilket var et fald på 5 pct. over året men dog bedre end de 537 mio. dollar, som analytikerne havde ventet.

På bundlinjen rapporterer det sociale medie et underskud på 116,5 mio. dollar, hvilket er lidt svagere end samme periode sidste år, hvor minusset lød på 107,2 mio. dollar.

Twitter-aktien falder 8,5 pct. i formarkedet.

IROBOT-STRATEGY/

0 Kommentarer

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Gratis breaking news på mobilen

Send BUSINESS BREAK til 1929 og modtag en SMS med en bekræftelse. Det er gratis - tilmelding koster kun almindelig takst. Du kan til hver en tid afmelde tjenesten igen.

Afmeld: sms BUSINESS BREAK STOP til 1929

Tilmeld Afmeld

Business Nyhedsbrev

Få breaking news og det bedste overblik fra Business.dk morgen og eftermiddag - eller modtag hver uge et prioriteret overblik over investorstof, privatøkonomi, ejendomme, digtal, karriere, media og vækst.

Se alle nyhedsbreve
 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Business Events Se alle

Business.dk anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Denne information deles med tredjepart. Læs mere

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen