Del : SMS
Berlingske Business

Tusindvis af Apple-fans - og en robot - i kø efter iPhone 6S

APPLE-IPHONE/
Telepresence-robotten Lucy i kø efter en iPhone 6S ved lanceringen i Sidney i Australien Foto:

Nu ruller den globale Apple-hype igen. Fra Sydney til London til Hong Kong ligger tusinder af mennesker i kø for at få fingrene i den nye iPhone 6S.

Artiklen fortsætter under annoncen

Den årlige Apple-hype ruller igen. Tusindvis af mennesker - og en enkelt robot - ligger i kø verden over for at få fingrene i iPhone 6S og 6S plus. Hvor meget juice, der er tilbage i markedet for Apple, kan salget af de nye iPhones være med til at indikere, når det bliver sparket i gang i Sidney.

AUSTRALIA-US-IT-APPLE

Eksperter forventer, at 12 til 13 millioner mennesker vil anskaffe sig den nye iPhone i løbet af den første weekend. I 2014 solgte Apple 10 millioner iPhone 6 den første weekend, hvilket var færre end forventet, fordi den succesfulde telefon blev forsinket i verdens største smartphonemarked Kina.

US-IT-APPLE-NEWS-FEED

Robotten Lucy er en af de spændte i køen til Apple Store i Sydney. Det er marketingsmedarbejderen Lucy Kelly, som opererer robotten fra sin arbejdsplads.

»Jeg har arbejde og andre ting at tage mig til, så jeg kan ikke bruge to dage på at ligge i kø. Min chef foreslog, at jeg tog en af robotterne her ned og brugte den til at spærre en plads,« siger hun til Reuters fra en iPad, der er monteret på toppen af robotten og tilføjer »Jeg elsker gadgets. Det nye kamera skulle være fantastisk«

IPhone 6S ligner sidste års iPhone 6 på ydersiden, men indholdet bliver stærkere med blandt andet et forbedret kamera og en ny display-teknologi.

pix-Apple iPhone 6S

0 Kommentarer

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Gratis breaking news på mobilen

Send BUSINESS BREAK til 1929 og modtag en SMS med en bekræftelse. Det er gratis - tilmelding koster kun almindelig takst. Du kan til hver en tid afmelde tjenesten igen.

Afmeld: sms BUSINESS BREAK STOP til 1929

Tilmeld Afmeld

Business Nyhedsbrev

Få breaking news og det bedste overblik fra Business.dk morgen og eftermiddag - eller modtag hver uge et prioriteret overblik over investorstof, privatøkonomi, ejendomme, digtal, karriere, media og vækst.

Se alle nyhedsbreve
 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Afkastene i Sampensions markedsrenteprodukt 3 i 1 Livspension har været ganske pæne og landede i 2016 på 8,4 % for en 45-årig kunde med moderat risiko. Dermed placerer Sampension sig foran mange konkurrenter på årets afkast.

Business Events Se alle

Business.dk anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Denne information deles med tredjepart. Læs mere

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen