Del : SMS
Berlingske Business

Telenor får ny butiksdirektør

pix-Butikker
Thomas Krogh Skou er ny direktør for Telenors butikker i Danmark. Arkivfoto: Telenor

Garvet Telenor-mand overtager ansvaret for 67 telebutikker.

Artiklen fortsætter under annoncen

Danmarks næststørste teleselskab, norskejede Telenor, skifter direktør for sine 67 butikker.

37-årige Thomas Krogh Skou afløser Claus Skovfoged, som efter otte år i Telenor har fået job uden for telebranchen. Thomas Krogh Skou overtager ansvaret for de 500 medarbejdere i Telenors egne 67 butikker samt i 18 Bilka-varehuse.

Thomas Krogh Skou kom til det daværende Sonofon i 2004  og blev chef for Sonofons erhvervsbutikker. Siden blev han distrikts- og efterfølgende kædechef for mange af Telenors butikker. I 2012 blev han afdelingschef i Telenors kundeservice i Aalborg, inden han i 2015 som underdirektør overtog Telenors callcenter samt telemarketing og partnersalg.

Telenor rundede ved udgangen af september to millioner mobilkunder og har desuden 81.000 fastnetkunder og 164.000 internetkunder.

Telenor købte i juni 2000 GN Store Nord ud af mobilselskabet Sonofon og overtog i 2003 hele Sonofon. I maj 2005 blev også internetleverandøren Cybercity købt, og de tog begge i juni 2009 koncernens navn.

Telenor i Danmark ejer også lavprisselskaberne Bibob og CBB, som 22. februar bliver slået sammen under CBB-navnet, samt TV-udbyderen Canal Digital.

 

0 Kommentarer

Business blogs Alle blogs

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Gratis breaking news på mobilen

Send BUSINESS BREAK til 1929 og modtag en SMS med en bekræftelse. Det er gratis - tilmelding koster kun almindelig takst. Du kan til hver en tid afmelde tjenesten igen.

Afmeld: sms BUSINESS BREAK STOP til 1929

Tilmeld Afmeld

Business Nyhedsbrev

Få breaking news og det bedste overblik fra Business.dk morgen og eftermiddag - eller modtag hver uge et prioriteret overblik over investorstof, privatøkonomi, ejendomme, digtal, karriere, media og vækst.

Se alle nyhedsbreve

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

<p>Henrik Olejasz Larsen</p>

Hør investeringsdirektør Henrik Olejasz fortælle hvor galt det i virkeligheden står til med Italien, og om vi er på vej mod en ny EU-krise efter nej'et ved folkeafstemningen søndag:

Business Events Se alle

Business.dk anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Denne information deles med tredjepart. Læs mere