Del :

Teknologi skal være til at forstå

10BUSCES1.jpg
Billedtekst
Denne sko, som en af udstillingsgæsterne på Consumer Electronics Show (CES) i Las Vegas holder op til ære for fotografen, er fremstillet på en 3D-printer. Foto: Britta Pedersen/EPA
10BUSCES-4.jpg
Billedtekst
KMS’ håndledstelefon er beregnet for børn og ældre mennesker. Håndledstelefonen er forprogrammeret med fem telefonnumre, som man aktiverer ved at trykke på knappen. Telefonen kan også indstilles til at sende en alarm, hvis brugeren bevæger sig uden for et bestemt område. Foto: Steve Marcus/Reuters
10BUSCES-5.jpg
Billedtekst
Edifier-højttalere tiltrak sig stor opmærksomhed blandt messegæsterne på CES. ?Foto: Michael Nelson/EPA
10BUSCES-3.jpg
Billedtekst
Apple har lanceret en EyeFly 3D-skærm til en iPad Air, hvor man kan opnå 3D-effekten uden brug af specielle briller. Foto: Robyn Beck/AFP
10BUSCES-6.jpg
Billedtekst
Nu kan man sidde hjemme i stuen på cyklen og opleve det landskab, man cykler igennem ved hjælp af en interaktiv sensor fra Bosch. Landskabet vises på en storskærm. Her afprøver en af udstillingsgæster på CES teknikken. Foto: Michael Nelson/EPA
Skriv kommentar

I mylderet af nye dingenoter og digitale kvantespring på årets elektronikmesse CES i Las Vegas synes en tendens at binde det hele sammen: Teknologien skal være lettere at bruge.

Seneste nyt

Mest læste

Gratis breaking news på mobilen

Send BUSINESS BREAK til 1929 og modtag en SMS med en bekræftelse. Det er gratis - tilmelding koster kun almindelig takst. Du kan til hver en tid afmelde tjenesten igen.

Afmeld: sms BUSINESS BREAK STOP til 1929

Tilmeld Afmeld Tilmeld Afmeld Tilmeld Afmeld

Business Nyhedsbrev

Få breaking news og det bedste overblik fra Business.dk morgen og eftermiddag - eller modtag hver uge et prioriteret overblik over investorstof, privatøkonomi, ejendomme, digtal, karriere, media og vækst.

Se alle nyhedsbreve

BrandView Hvad er BrandView?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.

Indhold under BrandView produceres i et tæt samarbejde mellem Berlingske Medias content marketing bureau og virksomheden, der er afsender på budskabet. Læs mere om BrandView eller kontakt os direkte på moas@berlingslemedia.dk.

Seneste Premium Se alle