Del :

Teenagere ser Facebook som »død og begravet«

A smartphone user shows the Facebook application on his phone in the central Bosnian town of Zenica, in this file photo illustration from May 2, 2013. More than a dozen brokerages increased their price targets on Facebook Inc shares on October 31, 2013. REUTERS/Dado Ruvic/Files (BOSNIA AND HERZEGOVINA - Tags: SOCIETY SCIENCE TECHNOLOGY BUSINESS) Foto: DADO RUVIC
Skriv kommentar

En britisk undersøgelse af teenageres brug af sociale medier viser, at de unge brugere mener, at Facebook er »uncool»«, men dog et godt værktøj til at bevare kontakten med ældre familiemedlemmer.

Seneste nyt

Mest læste

Gratis breaking news på mobilen

Send BUSINESS BREAK til 1929 og modtag en SMS med en bekræftelse. Det er gratis - tilmelding koster kun almindelig takst. Du kan til hver en tid afmelde tjenesten igen.

Afmeld: sms BUSINESS BREAK STOP til 1929

Business Nyhedsbrev

BrandView Hvad er BrandView?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.

Indhold under BrandView produceres i et tæt samarbejde mellem Berlingske Medias content marketing bureau og virksomheden, der er afsender på budskabet. Læs mere om BrandView eller kontakt os direkte på moas@berlingslemedia.dk.

Seneste Premium Se alle