Del : SMS
Berlingske Business

TDC skifter direktører i Telmore og Fullrate

TDC_pix
Der kommer nye folk i spidsen for to af TDC-koncernens lavprisvaremærker, mobilselskabet Telmore og internetudbyderen Fullrate. Foto:

CBB og Bibobs direktør hentes nu ind hos konkurrenten for at sparke mere liv i salget.

Artiklen fortsætter under annoncen
Der kommer nye folk i spidsen for to af TDC-koncernens lavprisvaremærker, mobilselskabet Telmore og internetudbyderen Fullrate.

TDC sætter 33-årige Rasmus Busk ind som kommerciel direktør for Telmore. Han har indtil nu været daglig driftsdirektør og partner i Mofibo Books, som det TDC-ejede lavprismobilselskab Onfones direktør, Morten Strunge, ejer. Sideløbende har han været afdelingsdirektør i TDC.

Nu skal han overtage Telmore, hvis direktør gennem mange år, Thomas Wandahl, forleden skiftede til det børsnoterede modehus Smartguy, efter at TDC nu ændrer på Telmores selvstændighed og lægger en stor del af Telmores funktioner ind under selve TDC-hatten.

Hos Fullrate sagde administrerende direktør Peter Mægbæk Madsen op i august for at blive direktør hos TV-udbyderen Viasat. I hans sted indtræder fra årsskiftet den 41-årige Lars Asger Petersen, som nåede en kort til som daglig driftsdirektør hos Computerworld efter at have været i mere end ti år hos Telenor-koncernen, hvor han stod i spidsen for lavprisselskaberne CBB og Bibob.

Fullrate sælger som det eneste lavprisselskab i TDC-koncernen både TV, bredbånd og telefoni.

Business blogs Alle blogs

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Gratis breaking news på mobilen

Send BUSINESS BREAK til 1929 og modtag en SMS med en bekræftelse. Det er gratis - tilmelding koster kun almindelig takst. Du kan til hver en tid afmelde tjenesten igen.

Afmeld: sms BUSINESS BREAK STOP til 1929

Tilmeld Afmeld

Business Nyhedsbrev

Få breaking news og det bedste overblik fra Business.dk morgen og eftermiddag - eller modtag hver uge et prioriteret overblik over investorstof, privatøkonomi, ejendomme, digtal, karriere, media og vækst.

Se alle nyhedsbreve

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

<p>Henrik Olejasz Larsen</p>

Hør investeringsdirektør Henrik Olejasz fortælle hvor galt det i virkeligheden står til med Italien, og om vi er på vej mod en ny EU-krise efter nej'et ved folkeafstemningen søndag:

Business Events Se alle

Business.dk anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Denne information deles med tredjepart. Læs mere