Del :

Kinas stigende forbrug kan blive en guldgrube for Europas erhvervsliv

Den kinesiske topchef Canning Fok ser store muligheder i Kina for europæisk erhvervsliv, efterhånden som kineserne begynder at bruge flere og flere penge på forbrug. Foto: Nikolai Linares
Skriv kommentar

Kinas omstilling til en mere forbrugsdrevet økonomi skaber et enormt potentiale for mange vestlige selskaber, mener topchef Canning Fok fra det kinesiske gigantkonglomerat Hutchison Whampoa. Han kan ikke genkende billedet af dovne europæere uden appetit på økonomisk vækst.

Seneste nyt

Mest læste

Gratis breaking news på mobilen

Send BUSINESS BREAK til 1929 og modtag en SMS med en bekræftelse. Det er gratis - tilmelding koster kun almindelig takst. Du kan til hver en tid afmelde tjenesten igen.

Afmeld: sms BUSINESS BREAK STOP til 1929

Business Nyhedsbrev

BrandView Hvad er BrandView?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.

Indhold under BrandView produceres i et tæt samarbejde mellem Berlingske Medias content marketing bureau og virksomheden, der er afsender på budskabet. Læs mere om BrandView eller kontakt os direkte på moas@berlingslemedia.dk.

Seneste Premium Se alle