Del : SMS

GNs Netcom bliver produktpartner for IT-gigant

jabra_Cisco_Business
Foto:

GN Store Nords headsetdivision Netcom er blevet produktpartner for Unified Communication hos IT-giganten Cisco.

Artiklen fortsætter under annoncen

Det skriver GN Store Nord i en meddelelse.

GN Netcom-brandet Jabra, er dermed produktpartner for løsningen Cisco Jabber Windows. GN Netcom skal sammen med Cisco udvikle headsets til løsningerne. Samtidig vil Jabra Speak 450 og Jabra Handset 450 blive solgt af Cisco, blandt andet gennem Solutions Plus-programmet.

- Jabra har leveret afgørende produkter til en komplet løsning til arbejdspladser for at tilpasse arbejdspladserne til dem, der arbejder der, og ikke omvendt. Dette samarbejde er et bevis for Jabras langvarige relation til Cisco, som anerkender vigtigheden af kvalitetsprodukter, skriver direktør for GN Netcom Mogens Elsberg i meddelelsen.

GN Netcom blev allerede i regnskabet for tredje kvartal udnævnt som foretrukken leverandør til Cisco UC. Torsdagens partnerskab er første resultat af dette.

Divisionen vokser solidt, da mange selskaber under krisen sammenkører kommunikationen via IT. Det sker for at skabe besparelser og skaber samtidig stor efterspørgsel efter headsets.

GN Netcom øgede i 2011 sin omsætning med 9 pct. til 2106 mio. kr. omsat til et driftsresultat på 310 mio. kr. mod 224 mio. kr. i 2010. I de første ni måneder af 2012 omsatte GN Netcom for 1684 mio. kr. mod 1495 mio. kr. i samme periode af 2011.

I tredje kvartal måtte Netcom dog nedjustere sine organiske vækstforventninger for hele året til 5 pct. fra tidligere 7 pct.

0 Kommentarer

Business blogs Alle blogs

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Gratis breaking news på mobilen

Send BUSINESS BREAK til 1929 og modtag en SMS med en bekræftelse. Det er gratis - tilmelding koster kun almindelig takst. Du kan til hver en tid afmelde tjenesten igen.

Afmeld: sms BUSINESS BREAK STOP til 1929

Tilmeld Afmeld

Business Nyhedsbrev

Få breaking news og det bedste overblik fra Business.dk morgen og eftermiddag - eller modtag hver uge et prioriteret overblik over investorstof, privatøkonomi, ejendomme, digtal, karriere, media og vækst.

Se alle nyhedsbreve

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.

Brandview produceres i tæt samarbejde med Public Impact, som er Berlingske Medias content marketing bureau. Læs mere om Public Impact og Brandview eller kontakt salgschef Suzie Hove på suzh@berlingskemedia.dk.

<p>Henrik Olejasz Larsen</p>

For under et år siden var olieprisen i frit fald. Hele verden holdt vejret og markederne skælvede af både glæde og gru. Men pludselig er der ingen, der taler om olie længere. Hør investeringsdirektør...

Business Events Se alle

Business.dk anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Denne information deles med tredjepart. Læs mere