Del : SMS

Danske spil vil i lommen på kineserne

19busdigital1.jpg
Mark Folkenberg fra det danske spilfirma Appropos præsenterer sit produkt, baseret på H.C. Andersens eventyr, for Kinas (og verdens) største teleselskab, China Mobile. Foto: Sune Alexander Christensen, Innovation Centre Denmark Shanghai

Markedet for mobil- og konsolspil i Asien er 37 milliarder dollar værd alene i år. Det vil danske spil­udviklere gerne have fingrene i. Derfor har de i denne uge været på murbrækkerbesøg i Shanghai.

Artiklen fortsætter under annoncen

0 Kommentarer

Business blogs Alle blogs

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Gratis breaking news på mobilen

Send BUSINESS BREAK til 1929 og modtag en SMS med en bekræftelse. Det er gratis - tilmelding koster kun almindelig takst. Du kan til hver en tid afmelde tjenesten igen.

Afmeld: sms BUSINESS BREAK STOP til 1929

Tilmeld Afmeld

Business Nyhedsbrev

Få breaking news og det bedste overblik fra Business.dk morgen og eftermiddag - eller modtag hver uge et prioriteret overblik over investorstof, privatøkonomi, ejendomme, digtal, karriere, media og vækst.

Se alle nyhedsbreve

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.

Brandview produceres i tæt samarbejde med Public Impact, som er Berlingske Medias content marketing bureau. Læs mere om Public Impact og Brandview eller kontakt salgschef Suzie Hove på suzh@berlingskemedia.dk.

I samarbejde med Berlingske og Deloitte inviterer Sampension igen til seminaret ”Kvinder på toppen”. Det foregår 30. august kl. 8.30-10.00 i Pilestræde. Hør, hvordan advokat Laura Nelson Marusics udst...

Business Events Se alle

Business.dk anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Denne information deles med tredjepart. Læs mere