Del : SMS SMS SMS
Business

Smedegaard: Det var os, der bød op til dans

Det var Mærsk, der gik i spidsen i forbindelse med salget af Dansk Supermarked til Salling Fondene. Det afslører topchef Nils Smedegaard Andersen, der her ses sammen med Karin Salling, Jens Bjerg Sørensen fra Salling Fondene og bagerst Per Bang fra Dansk Supermarked. Foto: Claus Fisker
SMS SMS SMS

Initiativet til salget af Dansk Supermarked til Salling kom fra Mærsk-koncernen. Det afslører topchef Nils Smedegaard Andersen overfor Berlingske Business.

Seneste nyt

Mest læste

Business Direct Se alle

Gratis breaking news på mobilen

Send BUSINESS BREAK til 1929 og modtag en SMS med en bekræftelse. Det er gratis - tilmelding koster kun almindelig takst. Du kan til hver en tid afmelde tjenesten igen.

Afmeld: sms BUSINESS BREAK STOP til 1929

Tilmeld Afmeld Tilmeld Afmeld Tilmeld Afmeld

Business Nyhedsbrev

Få breaking news og det bedste overblik fra Business.dk morgen og eftermiddag - eller modtag hver uge et prioriteret overblik over investorstof, privatøkonomi, ejendomme, digtal, karriere, media og vækst.

BrandView Hvad er BrandView?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.

Indhold under BrandView produceres i et tæt samarbejde mellem Berlingske Medias content marketing bureau og virksomheden, der er afsender på budskabet. Læs mere om BrandView eller kontakt os direkte på moas@berlingslemedia.dk.

Seneste Premium Se alle