Del :

Rema 1000 blæser til kamp i discount-toppen

Coop og Dansk Supermarked sidder tungt som nummer et og to på markedet for dagligvarer. Men Rema 1000s direktør, Henrik Burkal, tager bolden op og sigter nu efter at indtage tredjepladsen. Foto: Betina Garcia
Skriv kommentar

Ved udgangen af 2015 vil Rema 1000 snuppe tredjepladsen på dagligvaremarkedet. Det kommer ikke til at ske, siger Dagrofa-direktør.

Seneste nyt

Mest læste

Gratis breaking news på mobilen

Send BUSINESS BREAK til 1929 og modtag en SMS med en bekræftelse. Det er gratis - tilmelding koster kun almindelig takst. Du kan til hver en tid afmelde tjenesten igen.

Afmeld: sms BUSINESS BREAK STOP til 1929

Tilmeld Afmeld Tilmeld Afmeld Tilmeld Afmeld

Business Nyhedsbrev

Få breaking news og det bedste overblik fra Business.dk morgen og eftermiddag - eller modtag hver uge et prioriteret overblik over investorstof, privatøkonomi, ejendomme, digtal, karriere, media og vækst.

Se alle nyhedsbreve

BrandView Hvad er BrandView?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.

Indhold under BrandView produceres i et tæt samarbejde mellem Berlingske Medias content marketing bureau og virksomheden, der er afsender på budskabet. Læs mere om BrandView eller kontakt os direkte på moas@berlingslemedia.dk.

Seneste Premium Se alle