Del : SMS
Berlingske Business

LEGO kandidat til Årets Brand

USA CINEMA
Den internationale organisation The Marketing Society har peget på 20 brands som finalister i konkurrencen om at blive ”Brand of the Year”. En af finalisterne er danske LEGO. Foto:

Den internationale organisation The Marketing Society har peget på 20 brands som finalister i konkurrencen om at blive ”Brand of the Year”. En af finalisterne er danske LEGO.

Artiklen fortsætter under annoncen

I 2012 udpegede The Marketing Society Procter & Gamble som Brand of the Year, i 2013 løb Sainsbury med titlen og sidste år var det Macmillan.

Og i år kan det så blive den danske legetøjsgigant LEGO, der løber med sejren. Det skriver nyhedssitet marketingmagazine.co.uk.

17BUSJoergen-Vig-Knudstorp.jpg

Billund-virksomheden skal dog kæmpe med brands som IBM, Airbnb, Google, Barclays, Tinder, Uber, Wagamama og John Lewis, før sejren er i hus. Det skriver Markedsføring.

The future looks awesome

Om LEGO skriver Marketing Magazine, der er mediepartner på prisuddelingen:

- The Danish toy company went stellar this year – literally – when Denmark's first astronaut blasted into space with 20 Lego figures. Meanwhile, in the first six months of the year, revenue increased 23% to £1.4bn. With 300 new Lego kits unveiled and plans to open a factory in Jiaxing, China, the future looks awesome. Det skriver Markedsføring.

Man kan selv være med til at afgøre, hvem der vinder, ved at stemme her inden den 6. november. Ud af folkets røst kommer der efterfølgende fem endelige finalister, og den ultimative vinder kåres ved The Marketing Societys årlige middag den 25. november.

Tirsdag

0 Kommentarer

Business blogs Alle blogs

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Gratis breaking news på mobilen

Send BUSINESS BREAK til 1929 og modtag en SMS med en bekræftelse. Det er gratis - tilmelding koster kun almindelig takst. Du kan til hver en tid afmelde tjenesten igen.

Afmeld: sms BUSINESS BREAK STOP til 1929

Tilmeld Afmeld

Business Nyhedsbrev

Få breaking news og det bedste overblik fra Business.dk morgen og eftermiddag - eller modtag hver uge et prioriteret overblik over investorstof, privatøkonomi, ejendomme, digtal, karriere, media og vækst.

Se alle nyhedsbreve

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

<p>Henrik Olejasz Larsen</p>

Hør investeringsdirektør Henrik Olejasz fortælle hvor galt det i virkeligheden står til med Italien, og om vi er på vej mod en ny EU-krise efter nej'et ved folkeafstemningen søndag:

Business Events Se alle

Business.dk anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Denne information deles med tredjepart. Læs mere