Del : SMS SMS SMS
Business

Lego-chef: Lego er en universel idé, ikke kun dansk

Lego Nipper
Billedtekst
Legos marketingdirektør Mads Nipper har det fint med, at folk i udlandet ikke ved, at Lego er dansk. Foto: Kasper Palsnov
 
Billedtekst
Sådan arbejder designerne bag LEGO City
 
Billedtekst
Her er tre vigtige vendepunkter i LEGO'€™s historie
SMS SMS SMS

Et Dannebrogsflag eller en kongekrone på Legos æsker har ikke særlig stor værdi for Lego Koncernen. Vi er stolte af at være danske, men vi kommer aldrig til at markedsføre os som et dansk selskab, siger selskabets marketingdirektør og medlem af koncernledelsen, Mads Nipper.

Seneste nyt

Mest læste

Business Direct Se alle

Gratis breaking news på mobilen

Send BUSINESS BREAK til 1929 og modtag en SMS med en bekræftelse. Det er gratis - tilmelding koster kun almindelig takst. Du kan til hver en tid afmelde tjenesten igen.

Afmeld: sms BUSINESS BREAK STOP til 1929

Tilmeld Afmeld Tilmeld Afmeld Tilmeld Afmeld

Business Nyhedsbrev

Få breaking news og det bedste overblik fra Business.dk morgen og eftermiddag - eller modtag hver uge et prioriteret overblik over investorstof, privatøkonomi, ejendomme, digtal, karriere, media og vækst.

BrandView Hvad er BrandView?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.

Indhold under BrandView produceres i et tæt samarbejde mellem Berlingske Medias content marketing bureau og virksomheden, der er afsender på budskabet. Læs mere om BrandView eller kontakt os direkte på moas@berlingslemedia.dk.

Seneste Premium Se alle