Del : SMS

Kinas modekonger hedder Allan og Dan

05BUSDan-Friis--BNY-f-Beiji.jpg
Dan Friis (th.) og Allan Warburg var fremsynede og så markedspotentialet i Kina før mange af de store tøjkæder. Her har Berlingskes fotograf Søren Bidstrup fotograferet dem i en Jack & Jones-forretning ved en tidligere lejlighed. Arkivfoto

Danske Allan Warburg og Dan Friis har gjort, hvad ingen troede muligt. Med åbningen af over 6.000 modebutikker sidder de solidt på den kinesiske modetrone. Deres kolde kalkuler får dem til at minde mere om økonomer end modemænd.

Artiklen fortsætter under annoncen

0 Kommentarer

Business blogs Alle blogs

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Gratis breaking news på mobilen

Send BUSINESS BREAK til 1929 og modtag en SMS med en bekræftelse. Det er gratis - tilmelding koster kun almindelig takst. Du kan til hver en tid afmelde tjenesten igen.

Afmeld: sms BUSINESS BREAK STOP til 1929

Tilmeld Afmeld

Business Nyhedsbrev

Få breaking news og det bedste overblik fra Business.dk morgen og eftermiddag - eller modtag hver uge et prioriteret overblik over investorstof, privatøkonomi, ejendomme, digtal, karriere, media og vækst.

Se alle nyhedsbreve

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.

Brandview produceres i tæt samarbejde med Public Impact, som er Berlingske Medias content marketing bureau. Læs mere om Public Impact og Brandview eller kontakt salgschef Suzie Hove på suzh@berlingskemedia.dk.

Business Events Se alle

Business.dk anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Denne information deles med tredjepart. Læs mere