Del : SMS

Irma får en lillesøster

21BUSIrma-Allan.jpg
Salgschef Allan Kristoffersen har udtænkt det overordnede koncept for Lille Irma som studerende på CBS og har taget kunderne med på råd. Foto: Linda Kastrup

Danmarks ældste dagligvarekæde, Irma, er klar med et nyt koncept i form af Lille Irma. Kunderne bliver taget med på råd, når Lille Irma inden for de næste to år åbner omkring 20 nye butikker i København og omegn.

Artiklen fortsætter under annoncen

0 Kommentarer

Business blogs Alle blogs

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Gratis breaking news på mobilen

Send BUSINESS BREAK til 1929 og modtag en SMS med en bekræftelse. Det er gratis - tilmelding koster kun almindelig takst. Du kan til hver en tid afmelde tjenesten igen.

Afmeld: sms BUSINESS BREAK STOP til 1929

Tilmeld Afmeld

Business Nyhedsbrev

Få breaking news og det bedste overblik fra Business.dk morgen og eftermiddag - eller modtag hver uge et prioriteret overblik over investorstof, privatøkonomi, ejendomme, digtal, karriere, media og vækst.

Se alle nyhedsbreve

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.

Brandview produceres i tæt samarbejde med Public Impact, som er Berlingske Medias content marketing bureau. Læs mere om Public Impact og Brandview eller kontakt salgschef Suzie Hove på suzh@berlingskemedia.dk.

I samarbejde med Berlingske og Deloitte inviterer Sampension igen til seminaret ”Kvinder på toppen”. Det foregår 30. august kl. 8.30-10.00 i Pilestræde. Hør, hvordan advokat Laura Nelson Marusics udst...

Business Events Se alle

Business.dk anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Denne information deles med tredjepart. Læs mere