Del : SMS

H&M vil tjene kassen på at sælge kundernes brugte tøj

10BUSHM-genbrug.jpg
Overskrift
H&M håber på at en stor del af modehusets kollektioner snart vil være lavet af brugt tøj, som kunderne afleverer, når de ikke længere selv vil bruge det. Allerede nu har H&M skabt en denimserie, hvor 20 procent af tøjet er fra genbrugt materiale. Arkivfoto.
10buslukket-kredsløb-H&M-gr.jpg
Overskrift
H&Ms vision for fremtidens bæredygtige modebranche. Her spiller forbrugerne en vigtig rolle, da de kan være med til at skabe et lukket kredsløb for tekstilproduktionen. Grafik: H&M

H&Ms kunder skal aflevere deres brugte tøj i butikkerne, så stoffet kan genbruges. Allerede nu er det muligt at købe nye kollektioner lavet af genbrugt stof. Det fortæller tøjvirksomhedens chef for bæredygtighed, Helena Helmersson, i eksklusivt interview med Berlingske Business.

Artiklen fortsætter under annoncen

0 Kommentarer

Business blogs Alle blogs

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Gratis breaking news på mobilen

Send BUSINESS BREAK til 1929 og modtag en SMS med en bekræftelse. Det er gratis - tilmelding koster kun almindelig takst. Du kan til hver en tid afmelde tjenesten igen.

Afmeld: sms BUSINESS BREAK STOP til 1929

Tilmeld Afmeld

Business Nyhedsbrev

Få breaking news og det bedste overblik fra Business.dk morgen og eftermiddag - eller modtag hver uge et prioriteret overblik over investorstof, privatøkonomi, ejendomme, digtal, karriere, media og vækst.

Se alle nyhedsbreve

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.

Brandview produceres i tæt samarbejde med Public Impact, som er Berlingske Medias content marketing bureau. Læs mere om Public Impact og Brandview eller kontakt salgschef Suzie Hove på suzh@berlingskemedia.dk.

<p>Sune Lohse, ERP-ekspert &amp; Chief Strategy Officer</p>

Mens virksomhedernes IT-løsninger følger de samme to tendenser, hænger ERP-løsningerne i bremsen. Det er tid til en opsang.Af Sune Lohse, ERP-ekspert & Chief Strategy Officer, Abakion A/SManglende...

Business Events Se alle

Business.dk anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Denne information deles med tredjepart. Læs mere