Berlingske Business
LIVE
09:51 Konkurrencen mærkes hårdere i Vestas

Halloween trækker flere gæster til Tivoli

Halloween i Tivoli
Foto:

Tivoli i København havde i forbindelse med Halloween-sæsonen en pæn fremgang i antal besøgende.

418.243 gæster valgte at lade sig blive uhyggeligt underholdt i den gamle have, hvilket er en fremgang på 39 pct. fra sidste års 301.000 gæster.

- Det er meget tilfredsstillende og viser, at det var en rigtig beslutning at udvide sæsonen med en uge. Også det nye uhyggelige aftentema bidrog til det øgede besøgstal. Der er ingen tvivl om, at Halloween i Tivoli vil udvikle sig videre i den retning, så dagen bliver for de små og aftenen for de store, siger administrerende direktør Lars Liebst i en pressemeddelelse.

/ritzau/FINANS

0 Kommentarer

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Gratis breaking news på mobilen

Send BUSINESS BREAK til 1929 og modtag en SMS med en bekræftelse. Det er gratis - tilmelding koster kun almindelig takst. Du kan til hver en tid afmelde tjenesten igen.

Afmeld: sms BUSINESS BREAK STOP til 1929

Tilmeld Afmeld

Business Nyhedsbrev

Få breaking news og det bedste overblik fra Business.dk morgen og eftermiddag - eller modtag hver uge et prioriteret overblik over investorstof, privatøkonomi, ejendomme, digtal, karriere, media og vækst.

Se alle nyhedsbreve
 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Business Events Se alle

Business.dk anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Denne information deles med tredjepart. Læs mere

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen