Del :

E-handel hæmmet af kulturelle barrierer

Danske net-handlere er hæmmet af kulturelle og logistiske barrierer, når de skal udvide deres nethandel til udlandet. Foto: Flemming Krogh
Skriv kommentar

E-handlere angiver logistik som den største barriere for at udvide salget til udlandet, og det er primært høje krav fra kunderne og kulturelle elementer, der ligger til grund for danskernes skepsis.

Seneste nyt

Mest læste

Gratis breaking news på mobilen

Send BUSINESS BREAK til 1929 og modtag en SMS med en bekræftelse. Det er gratis - tilmelding koster kun almindelig takst. Du kan til hver en tid afmelde tjenesten igen.

Afmeld: sms BUSINESS BREAK STOP til 1929

Business Nyhedsbrev

BrandView Hvad er BrandView?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.

Indhold under BrandView produceres i et tæt samarbejde mellem Berlingske Medias content marketing bureau og virksomheden, der er afsender på budskabet. Læs mere om BrandView eller kontakt os direkte på moas@berlingslemedia.dk.

Seneste Premium Se alle