Del : SMS

Discountbutikker har lettere ved at overraske positivt

02BUSPix2-Rema.jpg
"Ligesom Irma ligger i en liga for sig inden for supermarkeder, arbejder vi på, at vi skal ligge i en liga for sig inden for discount," erklærer Rema 1000s adm. direktør i Danmark, Henrik Burkal. Foto: Betina Garcia

Rema 1000 er den discountbutik, der er bedst til at indfri kundernes forventninger. Og det kræver faktisk ikke så meget i netop det marked, mener firmaet Loyalty Group, der står bag undersøgelsen.

0 Kommentarer

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Gratis breaking news på mobilen

Send BUSINESS BREAK til 1929 og modtag en SMS med en bekræftelse. Det er gratis - tilmelding koster kun almindelig takst. Du kan til hver en tid afmelde tjenesten igen.

Afmeld: sms BUSINESS BREAK STOP til 1929

Tilmeld Afmeld

Business Nyhedsbrev

Få breaking news og det bedste overblik fra Business.dk morgen og eftermiddag - eller modtag hver uge et prioriteret overblik over investorstof, privatøkonomi, ejendomme, digtal, karriere, media og vækst.

Se alle nyhedsbreve

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.

Brandview produceres i tæt samarbejde med Public Impact, som er Berlingske Medias content marketing bureau. Læs mere om Public Impact og Brandview eller kontakt salgschef Suzie Hove på suzh@berlingskemedia.dk.

Seneste Premium Se alle

Business.dk anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Denne information deles med tredjepart. Læs mere