Del : SMS

Apple en dyr men dejlig partner for B&O

pix-applejobs-biz
Apple har i årevis været en gentagen kandidat til titlen som verdens mest cool og succes- fulde brand – ikke mindst fordi Apple fik gjort digital musik let tilgængelig i netbutikken iTunes. Herfra flyttes den over på de bittesmå iPod-afspillere, som Apple-boss Steve Jobs her præsenterer. Men skal musikken spilles ud i rummet, og ikke blot i høretelefoner, træder andre firmaer til med løsninger – og her skal B&O dyste med lydeksperter som Bose, Denon og Creative, der også er officielle Apple-partnere. Arkivfoto: Ryan Anson

B&Os partnerskab med Apple er langtfra unikt. Danske Libratone har også en aftale med æblefolket og fortæller om et dyrt samarbejde - der til gengæld sender de helt rigtige signaler til omverdenen.

0 Kommentarer

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Gratis breaking news på mobilen

Send BUSINESS BREAK til 1929 og modtag en SMS med en bekræftelse. Det er gratis - tilmelding koster kun almindelig takst. Du kan til hver en tid afmelde tjenesten igen.

Afmeld: sms BUSINESS BREAK STOP til 1929

Tilmeld Afmeld

Business Nyhedsbrev

Få breaking news og det bedste overblik fra Business.dk morgen og eftermiddag - eller modtag hver uge et prioriteret overblik over investorstof, privatøkonomi, ejendomme, digtal, karriere, media og vækst.

Se alle nyhedsbreve

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.

Brandview produceres i tæt samarbejde med Public Impact, som er Berlingske Medias content marketing bureau. Læs mere om Public Impact og Brandview eller kontakt salgschef Suzie Hove på suzh@berlingskemedia.dk.

Seneste Premium Se alle

Business.dk anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Denne information deles med tredjepart. Læs mere