Berlingske Business
LIVE
17:57 God weekend 
BusinessDirect

Business Direct er en presseservice, der kan producere, distribuere samt eksponere din virksomheds pressemeddelelser. Har du spørgsmål om Business Direct kan du kontakte Christen Illemann på tlf. 2328 2207 eller cic@berlingskemedia.dk.

Kickstart væksten i din virksomhed med disse tips

Node Image Upload glade_medarbejdere

Der er adskillige tusinde danskere, der drømmer om at starte egen virksomhed, men det er de færreste, der får gjort noget ved det. Har du valgt at investere al din tid og kapital i din virksomhed, så har du taget nogle vigtige skridt på vejen mod succes. Drømmer du om succes, skal du tænke over, hvordan du skaber vækst.

Optag et erhvervslån og investér stort
Det er svært at opbygge en succesfuld virksomhed, hvis man ikke har den nødvendige kapital. Tror du på din idé, og kan du overbevise din bank om, at din idé er værdifuld, er der gode muligheder for, at du kan låne penge.

Optager du et erhvervslån, kan du f.eks. låne penge til maskiner, fast ejendom og biler. En af de helt store fordele ved at låne penge til virksomhedsbrug er, at du ikke skal tære på virksomhedens likviditet. Der er rigtigt mange finansieringsmuligheder, hvilket du vil blive klogere på, hvis du aftaler et møde med din bank. Du kan se mere her, hvis du har brug for ekstra kapital til at kickstarte væksten i din virksomhed.

Ansæt kompetente medarbejdere
Selvom du føler dig motiveret og bruger alle dine vågne timer på din virksomhed, er det ikke altid nok. Du vil på et tidspunkt opleve, at du ikke længere har tid til at klare alle dine arbejdsopgaver. Er du nået til dét punkt, skal du begynde at ansætte medarbejdere, før de mange arbejdsopgaver stiger dig til hovedet.

Før du ansætter medarbejdere, bør du tænke over, hvilke kompetencer du søger. Føler du dig f.eks. ikke stærk på salgsfronten, vil det være oplagt for dig at ansætte en kompetent sælger. Du gør generelt klogt i at ansætte medarbejdere, der besidder de kompetencer, som du ikke selv besidder. I den anledning er det alfa omega, at du er selvbevidst og rent faktisk ser dine begrænsninger.

Outsourcing kan være vejen frem
I dag er der stort set ingen grænser for, hvad man kan outsource i en virksomhed. Skal du kunne koncentrere dig om dine kerneopgaver, skal du outsource de arbejdsopgaver, du ikke selv har tid og/eller kompetencer til at løse. Det er ganske almindeligt at outsource følgende:

  • Rengøring – Vil du opnå succes med din virksomhed, hjælper det ikke, at du bruger al din tid på at gøre rent. Skal det være motiverende at arbejde, er det vigtigt, at der er rent og pænt på kontorer og fællesområder. Vil du bevare dit fulde fokus på din forretning, så find et professionelt rengøringsfirma allerede på et tidligt stadie. Du kan se på right-way.dk, hvordan du kommer i gang med at outsource rengøring og vinduespolering.
  • Programmering og markedsføring – Driver du en internetbaseret virksomhed, kan det give god mening for dig at outsource programmering og markedsføring. Der er rigtigt mange virksomheder, der har valgt at specialisere sig i disse fagområder. Føler du, at det er for tidligt at ansætte medarbejdere, så vil outsourcing ofte være vejen frem. I første omgang kan du anmode om et tilbud på den tjenesteydelse, du er interesseret i at outsource.
Business Direct Nyhedsbrev

Tilmeld dig nyhedsbrevet fra Business Direct og få virksomhedernes egne nyheder leveret direkte i din indbakke.

Får din virksomhed nok opmærksomhed?

Mangler dit produkt opmærksomhed fra den købedygtige kunde eller beslutningstager?

Læs mere om Business Direct

0 Kommentarer

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Gratis breaking news på mobilen

Send BUSINESS BREAK til 1929 og modtag en SMS med en bekræftelse. Det er gratis - tilmelding koster kun almindelig takst. Du kan til hver en tid afmelde tjenesten igen.

Afmeld: sms BUSINESS BREAK STOP til 1929

Tilmeld Afmeld

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Business Events Se alle

Business.dk anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Denne information deles med tredjepart. Læs mere

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen