Del :
BusinessDirect

Niche-rejsebureau har succes med Hawaii-rejser

Skriv kommentar

Rejsebureauet Nickamerika har siden starten i 2008 fokuseret på skræddersyede pakkerejser til Hawaii, USA og Canada, og på trods af, at 2012 langt fra er slut, har virksomheden allerede nu fordoblet omsætningen i forhold til året før.

“Når vi tænker på, at vi samtidig først nu er ved at lægge an til det store januar-ryk ind, så er det svært at være utilfreds,” fortæller rejsebureauets stifter, Nicolai Nyrop.

En af grundene til succesen er ud over den fortsat lave dollarkurs at flere af de store flyselskaber har åbnet billige ruter til Hawaii og USA.

“Det betyder, at priserne sagtens kan konkurrere med eksempelvis Thailand, men ved at vælge Hawaii får man en lang række oplevelser, som man ellers skal rejse til de helt dyre luksus-destinationer for at få. Hawaii er derfor meget efterspurgt af både børnefamilier og romantiske par.

Samtidig oplever rejsearrangøren større og større efterspørgsel efter de bryllupsrejser, som Nicksamerika.dk har udbudt siden starten.

“Der er flere og flere, som nu pludselig har budget til at få drømmen om at blive gift på en smuk sandstrand med palmer til at gå i opfyldelse,” fortæller Nicolai Nyrop.

Får din virksomhed nok opmærksomhed?

Mangler dit produkt opmærksomhed fra den købedygtige kunde eller beslutningstager?

Læs mere om Business Direct

0 kommentarer

Seneste nyt

Mest læste

Gratis breaking news på mobilen

Send BUSINESS BREAK til 1929 og modtag en SMS med en bekræftelse. Det er gratis - tilmelding koster kun almindelig takst. Du kan til hver en tid afmelde tjenesten igen.

Afmeld: sms BUSINESS BREAK STOP til 1929

Tilmeld Afmeld Tilmeld Afmeld Tilmeld Afmeld

Business Nyhedsbrev

Få breaking news og det bedste overblik fra Business.dk morgen og eftermiddag - eller modtag hver uge et prioriteret overblik over investorstof, privatøkonomi, ejendomme, digtal, karriere, media og vækst.

Se alle nyhedsbreve

BrandView Hvad er BrandView?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.

Indhold under BrandView produceres i et tæt samarbejde mellem Berlingske Medias content marketing bureau og virksomheden, der er afsender på budskabet. Læs mere om BrandView eller kontakt os direkte på moas@berlingslemedia.dk.

Seneste Premium Se alle