Del :
BusinessDirect

Mols-Linien sejler Timberlake-fans hjem

Skriv kommentar

Mols-Linien indsætter en særafgang den 7. maj kl. 00.45 fra Odden til Aarhus, så pop-elskere kan komme hjem JUST IN time.

Jyder, som skal skråle med på ”Cry Me a River”, når The President of Pop, Justin Timberlake, spiller i Parken den 6. maj, skal ikke fortvivle over en lang køretur hjem. Mols-Linien indsætter nemlig en særafgang, så pop-fans kan snuppe genvejen hjem over Kattegat og være veludhvilede til næste dags dont.

"Der er mange jyder, som drager til København til koncerter og events, og vi vil gerne mødekomme det behov, der er for transport - også på skæve tider. Med denne særlige Justin Timberlake–afgang prøver vi at teste markedet. Viser det sig, at der er folk nok, som gerne vil spare 200 km på asfalten, vil vi overveje at indsætte særafgange ved andre oplagte begivenheder i fremtiden", siger Jesper Skovgaard Hansen, som er kommerciel direktør i Mols-Linien.

Ud over kilometer at spare er der også god økonomi i at tage færgen, idet billetprisen tillader op til 9 personer i bilen. Billetter til særafgangen koster fra 249,- og kan købes via Mols-Liniens app eller på mols-linien.dk.

Får din virksomhed nok opmærksomhed?

Mangler dit produkt opmærksomhed fra den købedygtige kunde eller beslutningstager?

Læs mere om Business Direct

0 kommentarer

Seneste nyt

Mest læste

Gratis breaking news på mobilen

Send BUSINESS BREAK til 1929 og modtag en SMS med en bekræftelse. Det er gratis - tilmelding koster kun almindelig takst. Du kan til hver en tid afmelde tjenesten igen.

Afmeld: sms BUSINESS BREAK STOP til 1929

Tilmeld Afmeld Tilmeld Afmeld Tilmeld Afmeld

Business Nyhedsbrev

Få breaking news og det bedste overblik fra Business.dk morgen og eftermiddag - eller modtag hver uge et prioriteret overblik over investorstof, privatøkonomi, ejendomme, digtal, karriere, media og vækst.

Se alle nyhedsbreve

BrandView Hvad er BrandView?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.

Indhold under BrandView produceres i et tæt samarbejde mellem Berlingske Medias content marketing bureau og virksomheden, der er afsender på budskabet. Læs mere om BrandView eller kontakt os direkte på moas@berlingslemedia.dk.

Seneste Premium Se alle