Del :
BusinessDirect

Små kugler, stor sundheds-effekt!

Skriv kommentar

Men HVOR stor effekt? – og på hvilken måde fungerer kuglerne nu engang bedst på?

Dette skal unik, dansk undersøgelse for kvinder, det er stablet på benene af gratis-sitet Knib.dk i samarbejde med webshoppen med salg af sexlegetøj, Lovejoy.dk, over de næste måneder sætte ekstra fokus på.

Men i første hånd skal man finde frem til 100 danske kvinder i alderen 18 år og opefter, der har lyst til at deltage i undersøgelsen af, hvor effektivt man over en periode på tre måneder kan optræne sin bækkenbundsmuskel ved brug af såkaldt bækkenbundskugler.

I den forbindelse udtaler Stine Øster, produktansvarlig og medindehaver af Lovejoy.dk, der donerer gratis bækkenbundskugler til de 100 kvinder, der skal medvirke i hjemmeundersøgelsen.

”Selvfølgelig er der udgifter forbundet ved på den måde at donere 100 sæt gratis bækkenbundskugler, men de resultater og konklusioner, undersøgelsen forhåbentlig og formentlig bringer med sig, overstiger så langt det økonomiske aspekt.

Ideen med undersøgelsen er jo primært at finde frem til, om en målrettet træning med bækkenbundskugler alene kan gøre tricket.

Altså evner at styrke bækkenbundsmusklen i sådan en grad, at man både her og nu og fremadrettet ikke behøver at døje med forskellige typer af både fysiske som mere mentale gener og bivirkninger, en utrænet og svag bækkenbundsmuskel for kun flere og flere medfører” forklarer Stine Øster, der glæder sig til at få sendt kuglerne ud til de kommende 100 medvirkende i undersøgelsen.

Alle kan deltage

Alle voksne, danske kvinder har mulighed for at blive blandt de 100, der skal hjemmetræne på gerne daglig basis med et sæt bækkenbundskugler – og eneste ”krav” er egentlig, at man cirka hver 14 dag, mens undersøgelsen pågår, udfylder et spørgeskema omkring ens positive som måske mindre positive oplevelser omkring træningen og resultatet af samme.

Lige som Knib.dk og lovejoy.dk rigtig meget håber på, at gerne en del af deltagerne undervejs vælger at føre dagbog omkring her og nu oplevelser.

Er det på dagen svært at finde tid og overskud til at træne?

Var det nemmere i dag end det var i går?

Er det i det hele taget blevet nemmere at lave sine øvelser?

”Vi sælger mange sæt bækkenbundskugler, og til forskel fra det meste andet sexlegetøj, så er bækkenbundskugler et produkt man både kan benytte i forbindelse med leg og træning – både solo og sammen med sin partner.

Men lige nøjagtig når det kommer til træningsdelen, kun flere og flere både kvinder og mænd, der jo også har en bækkenbundsmuskel, vælger at kaste sig over, så mangler vi noget reel og faktuel info omkring effektivitet.

Om hvad der virker bedre end andet” fortsætter www.lovejoy.dk’s Stine Øster, der glæder sig rigtig meget til at kunne præsentere shoppens kunder for de overordnede resultater af sommerens store undersøgelse.

Lige som Lovejoy.dk fremadrettet naturligvis vil skæve ikke så lidt de medvirkende kvinders både gode og måske mindre gode oplevelser omkring brugen af bækkenbundskugler i forbindelse med nye indkøb af produkter i kategorien.

Alle, der ønsker at komme i betragtning til at medvirke i undersøgelsen, hvor man gratis modtager et sæt bækkenbundskugler og udførlig vejledning omkring træning, kan tilmelde sig på www.knib.dk

Får din virksomhed nok opmærksomhed?

Mangler dit produkt opmærksomhed fra den købedygtige kunde eller beslutningstager?

Læs mere om Business Direct

0 kommentarer

Seneste nyt

Mest læste

Gratis breaking news på mobilen

Send BUSINESS BREAK til 1929 og modtag en SMS med en bekræftelse. Det er gratis - tilmelding koster kun almindelig takst. Du kan til hver en tid afmelde tjenesten igen.

Afmeld: sms BUSINESS BREAK STOP til 1929

Tilmeld Afmeld Tilmeld Afmeld Tilmeld Afmeld

Business Nyhedsbrev

Få breaking news og det bedste overblik fra Business.dk morgen og eftermiddag - eller modtag hver uge et prioriteret overblik over investorstof, privatøkonomi, ejendomme, digtal, karriere, media og vækst.

Se alle nyhedsbreve

BrandView Hvad er BrandView?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.

Indhold under BrandView produceres i et tæt samarbejde mellem Berlingske Medias content marketing bureau og virksomheden, der er afsender på budskabet. Læs mere om BrandView eller kontakt os direkte på moas@berlingslemedia.dk.

Seneste Premium Se alle