Del : SMS SMS SMS
Business
BusinessDirect

Rejser sig fra gløderne af nedbrændte K.B. Hallen

SMS SMS SMS

Da K.B. Hallen på Frederiksberg i København brændte ned i slutningen af september måned 2011, blev det samtidig slutningen på en årelang æra med erotiske messer rundt om i Danmark.

Den økonomiske krise havde på daværende tidspunkt allerede gjort sit til, at en del sælgere af sexlegetøj i Danmark havde måttet dreje nøglen om – og da K.B. Hallen så pludselig gik op i flammer, lige op til årets helt store erotiske messe i København, gik ikke kun sexlegetøj for millioner af kroner op i sort røg.

Brandkatastrofen gjorde også en brat ende på muligheden for de resterende spillere i branchen at opnå den nok så væsentlige, direkte kontakt til kunderne, der på den lange bane betyder så meget. Men nu er der endelig lys for enden af tunellen.

En ny erotisk messe har nemlig set dagens lys – en messe, der løber af stablen i Brøndby Hallen fra torsdag den 3. april til og med søndag den 6. april.

”Det var mildest talt et kæmpe chok for os alle, da K.B. Hallen brændte ned – og samtidig tog de erotiske messer, som vi nu engang kendte dem, direkte med sig i faldet.

Selv om der har været flere forsøg på at stable noget lignende på benene i Danmark igen, så er det altså først nu, med Nordic Erotic 2014, at det for alvor begynder at ligne noget seriøst på erotik-messe-fronten i Danmark igen” siger Stine Øster, produktansvarlig og medindehaver af landets førende webshop med salg af sexlegetøj, Lovejoy.dk.

Kundekontakten er fantastisk vigtig

”Lad det være sagt med det samme: Man bliver ikke specielt rig af at tage på messe.

Til gengæld, så kommer vi igen til at opleve denne her så vigtige og direkte kontakt med en lang række danskere, både mænd, kvinder og par, der er i markedet for diverse typer af sexlegetøj.

En direkte kundekontakt, face to face, vi i høj grad har savnet i den mellemliggende periode, hvor der ingen messer har været i Danmark”, fortsætter Stine Øster, som de seneste par uger har gjort klar til i Brøndby Hallen at kunne præsentere alt det nye og spændende, som er kommet på hylderne i løbet af de sidste 2 – 3 år.

”Heldigvis er krisen så småt ved at være lagt bag os, og heldigvis har vi hos Lovejoy.dk evnet at bevare vores position på markedet.

Men at vi i så lang tid ikke har haft mulighed for at komme ud blandt danskerne med vores produkter, har på mange områder været et stort savn.

Så nu skal der altså for alvor tages revanche!” smiler Stine Øster, der igen er meget spændt på at høre og opleve, hvad danskernes umiddelbare mening og holdning er til den nye generation af sexlegetøj.

”Man kan evne meget via nettet, og det gør vi da også, for det er jo primært her, vi har vores forretning og kundekontakt.

Men intet kan altså hamle op med den kontakt man opnår med både nuværende og fremtidige kunder, når man præsenterer sine produkter på en fysisk facon.

Så ja, vi glæder os – endda rigtig, rigtig meget!” slutter Stine Øster fra www.lovejoy.dk

Får din virksomhed nok opmærksomhed?

Mangler dit produkt opmærksomhed fra den købedygtige kunde eller beslutningstager?

Læs mere om Business Direct

0 kommentarer

Seneste nyt

Mest læste

Gratis breaking news på mobilen

Send BUSINESS BREAK til 1929 og modtag en SMS med en bekræftelse. Det er gratis - tilmelding koster kun almindelig takst. Du kan til hver en tid afmelde tjenesten igen.

Afmeld: sms BUSINESS BREAK STOP til 1929

Tilmeld Afmeld Tilmeld Afmeld Tilmeld Afmeld

Business Nyhedsbrev

Få breaking news og det bedste overblik fra Business.dk morgen og eftermiddag - eller modtag hver uge et prioriteret overblik over investorstof, privatøkonomi, ejendomme, digtal, karriere, media og vækst.

BrandView Hvad er BrandView?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.

Indhold under BrandView produceres i et tæt samarbejde mellem Berlingske Medias content marketing bureau og virksomheden, der er afsender på budskabet. Læs mere om BrandView eller kontakt os direkte på moas@berlingslemedia.dk.

Seneste Premium Se alle