Del :
BusinessDirect

100 kvinder søges til unik undersøgelse

Skriv kommentar

I samarbejde med Knib.dk, en 100 procent dansk netside dedikeret nyheder, træning og generel oplysning omkring fordelene ved at træne og vedligeholde sin bækkenbundsmuskel, har webshoppen med salg af erotisk legetøj, Lovejoy.dk, sponseret 100 sæt bækkenbundskugler til unik undersøgelse af, i hvor høj grad man som kvinde kan optræne og vedligeholde bækkenbundsmusklen ved hjælp af bækkenbundskugler.

I forbindelse med undersøgelsen søges nu 100 kvinder i alderen 18 år og opefter, der over en periode på tre måneder, hen over sommeren, med jævne mellemrum har lyst til at hjemmetræne med et sæt bækkenbundskugler – og i løbet af undersøgelsen melde tilbage omkring både gode og måske mindre gode oplevelser i forbindelse med træningen.

Alle deltagere vil være 100 procent anonyme og modtager hver et sæt gratis bækkenbundskugler samt udførlig træningsguide.

Svækket bækkebund et stigende problem

”Der kan være rigtig mange årsager til, at man risikerer at ende op med en svag bækkenbundsmuskulatur, og er ens bækkenbund først blevet svækket, så er ufrivillig vandladning i forbindelse med diverse former for fysisk aktivitet, nys, host og seksuel aktivitet en af de mere hyppige bivirkninger, der rammer både mænd og kvinder” forklarer Stine Øster, produktansvarlig og medindehaver af webshoppen med salg af sexlegetøj, www.lovejoy.dk, der i forbindelse med den kommende undersøgelse sponserer gratis bækkenbundskugler.

”Vi sælger kun flere og flere produkter til træning og vedligeholdelse af bækkenbunden, og flere af disse kan også benyttes i forbindelse med erotisk leg.

Men i hvor høj grad, kvinderne træner med deres kugler, det ved vi af gode grunde ikke.

Hvorfor det kun er ekstra interessant for Lovejoy.dk nu at være med på sidelinjen i forbindelse med en større undersøgelse, hvor der netop bliver sat fokus på netop træningsdelen og effektiviteten ved samme.”

”Vælger man at tilmelde sig undersøgelsen, der foregår via Knib.dk, hjælper man ikke kun sig selv, men i høj grad også en masse andre kvinder.

Ideen med undersøgelsen er nemlig at høste så mange oplysninger og erfaringer, både gode og mindre gode, at vi efterfølgende kan komme op med en række effektive retningslinjer omkring træning med bækkenbundskugler” fortsætter Stine Øster, der glæder sig til at pakke og poste de 100 sæt kugler, så undersøgelsen for alvor kan blive skudt i gang.

5 – 10 minutters træning om dagen

En del kvinder oplever i forbindelse med graviditet og fødsel bivirkninger i forbindelse med en svækket bækkenbund, og det samme gælder for svært overvægtige og ældre.

Og da bækkenbundsmusklen som bekendt er placeret indvendig i kroppen og derfor ikke kan ses, omtales den ofte også som den skjulte muskel.

Som også er en af de væsentligste årsager til, at man reelt først bliver opmærksom på musklen, når det er gået galt – når bækkenbunden først er blevet så svækket, at man har svært ved at holde på vandet, har konstant ondt i ryggen, underlivet begynder at synke ned mv.

”Træner man med sine kugler 3 – 4 gange om ugen, i 5 – 10 minutter ad gangen, vil man hurtigt kunne optræne og styrke sin bækkenbundsmuskel, og som med det meste andet, så er det naturligvis 100 gange bedre at forebygge end at helbrede – man vigtigst af alt:

Det er aldrig for sent at komme i gang, slutter Stine Øster fra www.lovejoy.dk

Får din virksomhed nok opmærksomhed?

Mangler dit produkt opmærksomhed fra den købedygtige kunde eller beslutningstager?

Læs mere om Business Direct

Seneste nyt

Mest læste

Gratis breaking news på mobilen

Send BUSINESS BREAK til 1929 og modtag en SMS med en bekræftelse. Det er gratis - tilmelding koster kun almindelig takst. Du kan til hver en tid afmelde tjenesten igen.

Afmeld: sms BUSINESS BREAK STOP til 1929

Business Nyhedsbrev

BrandView Hvad er BrandView?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.

Indhold under BrandView produceres i et tæt samarbejde mellem Berlingske Medias content marketing bureau og virksomheden, der er afsender på budskabet. Læs mere om BrandView eller kontakt os direkte på moas@berlingslemedia.dk.

Seneste Premium Se alle