Del :
BusinessDirect

Vagtskifte hos Fyns Kran Udstyr A/S

Skriv kommentar

Efter syv år som ejer og direktør for Fyns Kran Udstyr A/S, har Jackie Bøllingtoft valgt at trække sig ud fra den daglige drift af virksomheden og hellige sig gøremål uden for FKU. Styrpinden er derfor fuldt overdraget til Carsten Møller Sørensen, der siden marts i år har været ansat som CEO for virksomheden og de 75 ansatte.

Carsten Møller Sørensen er 37 år gammel, bosiddende i Kolding og kommer fra en tilsvarende stilling som Adm. Direktør i en ejer-ledet virksomhed indenfor gulvbranchen. Forud for dette har Carsten en lang karriere bag sig inden for løftgrejsbranchen hos en konkurrerende virksomhed. Overdragelsen markerer samtidig en overgang til en ny forretningsplan hvor der både bliver plads til et nyt produktprogram inden for standardløftegrej kaldet ”YellowLine”, stor fokus på løsninger til nedbringelse af manuel håndtering samt en markant øget synlighed i hele markedet, både on- og offshore. Carsten Møller Sørensen udtaler:”Fyns Kran Udstyr har altid været markedets stærkeste partner indenfor løfte- og håndteringsudstyr og det har ikke ændret sig i de knap 6-7 år jeg har været væk fra branchen. Jeg glæder mig enormt over at være en del af holdet, og den udfordring der i de kommende år består i at udbygge vores markedsposition i både ind- og udland.”

Får din virksomhed nok opmærksomhed?

Mangler dit produkt opmærksomhed fra den købedygtige kunde eller beslutningstager?

Læs mere om Business Direct

0 kommentarer

Seneste nyt

Mest læste

Gratis breaking news på mobilen

Send BUSINESS BREAK til 1929 og modtag en SMS med en bekræftelse. Det er gratis - tilmelding koster kun almindelig takst. Du kan til hver en tid afmelde tjenesten igen.

Afmeld: sms BUSINESS BREAK STOP til 1929

Business Nyhedsbrev

BrandView Hvad er BrandView?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.

Indhold under BrandView produceres i et tæt samarbejde mellem Berlingske Medias content marketing bureau og virksomheden, der er afsender på budskabet. Læs mere om BrandView eller kontakt os direkte på moas@berlingslemedia.dk.

Seneste Premium Se alle