Del : SMS
Premium

Her er netbutikkerne der tjener kassen

Netkøb med hævekort fra Visa. Tastatur og visakort (/dankort) klar til køb i webshop på internet. E-handel vokser støt: Flere og
Overskrift
Foto:
Danskernes handel via Internettet er så småt stigende.
Overskrift
Foto:
JAPAN/
Overskrift
Foto:

Særligt tøj- og elektronikfirmaer har store afkast, viser Berlingskes analyse af de 40 største netbutikker.



Indtjeningen blandt netbutikker er vokset kraftigt de seneste år. Bruttoresultatet er vokset med 120 millioner kroner alene det seneste regnskabsår. 

Alligevel kommer flere firmaer alligevel kommer ud med røde tal på bundlinjen. Det skyldes kraftige investeringer og vareindkøb.

Det viser en analyse, som Business Innovation og Berlingske Research har foretaget på baggrund af de seneste tre årsregnskaber fra de 40 største netbutikker, målt på aktivmassen.

Spar tid på at researche på de enkelte virksomheder. Det har vi gjort for dig.

Med analysen får du både et samlet overblik over branchens økonomiske tilstand, og du kan samtidig se de enkelte virksomheder og nemt sammenligne dem med hinanden. Materialet indeholder både grafikker og tabeller.

Analysen bygger på regnskabstallene 2010/2009, 2009/2008 og 2008/2007.

BEMÆRK: Berlingske Research har lavet en nyere analyse af netbutikker. Ved at købe den nye får du nu også denne med. Køb den nye analyse her:

Køb adgang til denne artikel

Styksalg 990 kr.
Fri adgang 6 måned 3.000 kr.
Fri adgang 1 år 5.000 kr.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Gratis breaking news på mobilen

Send BUSINESS BREAK til 1929 og modtag en SMS med en bekræftelse. Det er gratis - tilmelding koster kun almindelig takst. Du kan til hver en tid afmelde tjenesten igen.

Afmeld: sms BUSINESS BREAK STOP til 1929

Tilmeld Afmeld

FÅ BESKED OM SENESTE ANALYSER, RAPPORTER OG GUIDES I BUSINESS PREMIUM

Vi udsender to til tre gange om måneden et nyhedsbrev om nye analyser, du kan hente i Premium.

Se alle nyhedsbreve

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.

Brandview produceres i tæt samarbejde med Public Impact, som er Berlingske Medias content marketing bureau. Læs mere om Public Impact og Brandview eller kontakt salgschef Suzie Hove på suzh@berlingskemedia.dk.

Seneste Premium Se alle

Business.dk anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Denne information deles med tredjepart. Læs mere