Berlingske Business

Her er netbutikkerne der tjener kassen

 


Indtjeningen blandt netbutikker er vokset kraftigt de seneste år. Bruttoresultatet er vokset med 120 millioner kroner alene det seneste regnskabsår.

Alligevel kommer flere firmaer alligevel kommer ud med røde tal på bundlinjen. Det skyldes kraftige investeringer og vareindkøb.

 

 

Det viser en analyse, som Business Innovation og Berlingske Research har foretaget på baggrund af de seneste tre årsregnskaber fra de 40 største netbutikker, målt på aktivmassen.

 

Spar tid på at researche på de enkelte virksomheder. Det har vi gjort for dig.

Med analysen får du både et samlet overblik over branchens økonomiske tilstand, og du kan samtidig se de enkelte virksomheder og nemt sammenligne dem med hinanden. Materialet indeholder både grafikker og tabeller.

Analysen bygger på regnskabstallene 2010/2009, 2009/2008 og 2008/2007.

 

Business.dk anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Denne information deles med tredjepart. Læs mere

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen